Ponte Vedra 100% em galego

Quem Somos? Actividades Crónicas

BUSCADOR

Feeds XML

Categoria: Convocatorias

Dia da Pátria 2008

Desde a Revira fazemos um apelo à participar na manifestaçom convocada pola entidade soberanista Causa Galiza neste dia da Pátria. A manifestaçom partirá da Alameda compostelana às 13h30.

Escrito em 24-07-2008, na categoria: Convocatorias, Associaçom, Velho Local
Chuza!
ENCE-ELNOSA FECHO JÁ



Este sábado tod@s à marcha contra Celuloses.
Saida às 20:30 das alamedas de Marim e Ponte Vedra

Leia mais »

Escrito em 10-06-2008, na categoria: Convocatorias, Associaçom, Velho Local
Chuza!
Jornada antiracista na Praça da Ferraria


Com motivo das intoleráveis actitudes racistas que vem vivendo a cidade de Ponte Vedra nos últimos meses, um grupo amplo e numeroso de organizaçons da cidade temos convocada umha jornada multicultural para este sábado 31 de Maio.
Mesas redondas, obradoiros, música, etc, acompanharam-nos desde as 18 da tarde na praça da Ferraria. Desde A Revira animamos-vos a participar nestes actos:

MESA REDONDA
às 18,00 horas.

Participam:

Conchi Vazquez. Ensinante

Luisa Marquez. Ensinante IES Monteporreiro

Fernando Montoya. Mediador Interecultural de Secretariado Xitano

Bilal Traore. Senegales. Presidente Sen Fronteiras

Manuel Vila. Asociaçom de promoçom e integraçom cigana de Lugo

CONTACONTOS às 18,30 horas

A cargo de PAVIS PAVOS

CONCERTO às 20,00 horas

DEGOO

RAFA de DEBUXOS REANIMADOS

FAINOTI

FUSIÓN FLAMENCA

OS CHICHISOS

CONVOCA: PLATAFORMA PONTEVEDRA INTERCULTURAL

Amarante, Asemblea de Mulleres, Asociación Arxentinos/as Rincón Criollo, Asociación Galega de Animación e Intervención Social, Asociación de ensinantes con xitanos CSIKLOS, Asociación Inclusion, Asociación Sin Fronteras, Asociación Socio-Cultural Inzar, Briga, CGT, CNT-AIT, Colectivo de traballadores/as de Kalandraka, Escola Tempo Libre Paspallas, Fundación Emaus, Mulleres Cristiás Galegas, Nós-UP, PCPG, PUM+J, A Revira, Rexurdir Provincial, Secretariado Xitano e Verdegaia.

Leia mais »

Escrito em 26-05-2008, na categoria: Convocatorias, Associaçom, Actividades, Jornadas, Velho Local
Chuza!
Concentraçom antifascista


A A.C Revira quer denunciar a escalada de violência fascista que nos últimos tempos, e cada dia com maior impunidade e intensidade, está a acontecer em diferentes lugares do Estado Espanhol, e que o passado dia 12 em Madrid saldou-se cum moço morto a façadas e outros feridos de gravidade.

Leia mais »

Escrito em 14-11-2007, na categoria: Convocatorias, Associaçom, Velho Local
Chuza!
Quarto aniversário da ocupaçom do Iraque

A A.C.Revira participou na concentraçom convocada pola Coordenadora de Ponte Vedra Contra a Guerra celebrada o passado sábado 17 de Março na Praça da Peregrina de Ponte Vedra.
Denunciamos, no 4ºaniversário da Invasom do Iraque, as matanças que o imperialismo e os seus lacaios venhem provocando nesse estado, e também essa outra ocupaçom militar com apariência de "humanitária" que a OTAN, como braço armado do imperialismo dos USA e da UE, estám a levar a cabo no Afeganistám.
O que se agacha tras dessa "humanitária" intervençom som os interesses do capitalismo, o controlo de rutas estratégicas numha regiom rica em combustíveis fóseis, nomeadamente o gas.
Temos que denunciar as continuas matanças de civis afega@s, das que de quando em vez nos "informa" a própria imprensa burguesa ocidental, assim como EXIGIR A RETIRADA DAS TROPAS ESPANHOLAS, que com a imagem de "cooperaçom" humanitária, nom fam senom parte da mesma estratégia e do mesmo drama tenebroso e assassino, e como mercenári@s que som, dispararám e matarám à gente assim lhe-lo ordenem. Nom é esta soldadesca, -que volta de ganhar dinheiro com o sangue da populaçom miserável que mora a milheiros de Kms-, merecente de nengumha homenagem, senom do desprezo da gente mais consciente e do povo em geral, polo que dizemos:
NOM SOM COOPERANTES,SOM OCUPANTES!
FORA DO AFEGANISTÁM!




Marina Quintilham foi a encargada de dar leitura ao manifesto da Coordenadora de Ponte Vedra contra a Guerra

NO QUARTO ANIVERSÁRIO DA OCUPAÇOM DO IRAQUE ...
1. ... Som quase 1.500 dias de assassinatos, matanças indiscriminadas de civís, bombardeios, torturas, violaçons e todo tipo de atropelos aos direitos humanos exercidos polas forças armadas ocupantes dos EUA e os seus aliados co silêncio cúmplice da ONU e a UE (apenas algun comunicado e ressoluçon insignificante). Assim é como os exércitos ianque e associados europeios levam a democracia a Oriente Médio.
2. A morte dumha soldado espanhola no Afeganistám en Fevereiro tem
provocado um aluviom de justificaçons sobre o carácter “humanitário” da ocupaçom militar espanhola deste país com o guardachuvas sempre útil da NATO, tentando ocultar por todos os médios as evidentes similitudes com o caso do Iraque. Nom é missom humanitária o envio de tropas de ocupaçom ao Afeganistám, cujo objectivo nom é outro que o de manter
submetida à populaçom e ussurpar a sua soberania. Nom é humanitário o bombardeio e assassinato indiscriminado de civís, as excussas do PSOE nom som suficientes para agochar a realidade dumha invassom militar que responde aos interesses geoestratégicos norteamericanos, e às prévendas para a reconstruçom que se lhe prometeram aos lacaios europeios, entre os quais se conta o governo espanhol.
3. Fan-nos viver num momento crítico permanente, agora o imperialismo ianque prepara o terreno para asaltar o Irám. O capitalismo norteamericano e internacional postula a necessidade do espólio a travês da força militar, e nom duvida em continuar levando a morte e a misséria a qualquer outro território do mundo. Os protagonistas destas matanças tenhem nomens e apelidos: FMI, BM, empresas petroleiras, corporaçons transnacionáis e construtoras, agências de mercenários, e todos os grandes e pequenos beneficiários da morte de miles de pessoas todos os
anos.
4. Desde a Coordenadora contra a Guerra esigimos a retirada das forças ocupantes do Iraque e o Afeganistám, e no caso concreto do exército espanhol, o seu abandono inmediato das missons de intervencionismo imperialista nas que participa na actualidade, seja este em Haití, no Afeganistám, no Iraque, ou em qualquer outro ponto do planeta.

FORA EXÉRCITO ESPANHOL DO AFEGANISTÁM!!!
NOM SOM COOPERANTES, SOM OCUPANTES!!!

Escrito em 20-03-2007, na categoria: Convocatorias, Associaçom, Comunicados, Velho Local
Chuza!

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS