Ponte Vedra 100% em galego

Quem Somos? Actividades Crónicas

BUSCADOR

Feeds XML

Categoria: Novidades

Um mês cheio de atividades
novembro

O mês de novembro continua com um bom feixe de atividades no nosso centro social, tantas que apenas colhem no cartaz, e ainda celebramos vários atos fora do local.

Após a palestra sobre a ria, a vindoura conferência celebrará-se a quinta-feira 28 às 20:30. Se a passada sexta-feira discutiamos sobre as ameaças ambientais e sociais na nossa costa, agora profundizaremos nas consequências da agressom planificada pola mineria selvagem, com membros do coletivo contraMINAacción.

Temos programada umha viagem cultural ao passado de máximo interesse. Organizamos umha saída o sábado 23 às 12:00[actualizaçom] ao parque arqueológico e rupestre de Campo Lameiro, 22 hectáreas consteladas de gravados rupestres que falam da nossa prehistória e do fascinante caminhar da humanidade. Pregamos às pessoas interessadas que se anotem no nosso correio (centrosocial@revira.org) ou bem no nosso local social para atender a logística.

Polo meio, ainda haverá tempo para o lezer, com a celebraçom dum novo campionato de matraquilhos, o sábado 16 às 21:30, com prémio para as parelhas ganhadoras.

Por último, o grupo de estudos celebra umha sessom especial sobre um dos acontecimentos mais importantes, se nom o maior, na história da luita pola liberdade, a revoluçom soviética de outubro de 1917. Celebrará-se o sábado 30 às 19:00.

Escrito em 12-11-2013, na categoria: Associaçom, Novidades, Actividades
Chuza!
Atos em solidariedade com os 5 patriotas cubanos presos nos EUA
concentraçom

A nossa cidade acolherá este sábado 14 de setembro umha concentraçom em solidariedade com os cinco patrioras cubanos presos por combater o terrorismo, convocada pola Asociación de Amizade Galego-Cubana Francisco Villamil, e com a colaboraçom de Mar de Lumes, Comité Galego de Solidariedade Internacionalista.

O ato desenvolverá-se a partir das 12 horas na Praça da Peregrina, e a continuaçom celebrara-se umha assembleia dos coletivos convocantes no edifício dos sindicatos, com a presença da Cónsul Geral da República de Cuba e umha delegaçom da associaçom portugesa Porto com Cuba.

Ademais, a Revira também quer aportar o seu graozinho de areia e organiza um jantar e umha festa temática no mesmo dia, no que damos informaçom na seguinte notícia.

Escrito em 10-09-2013, na categoria: Associaçom, Novidades
Chuza!
Ganhador/a da cesta de productos galegos

O número premiado é o 340

Parabéns!!!

Escrito em 17-05-2013, na categoria: Associaçom, Novidades
Chuza!
Militante da Revira detido em Madrid

[Atualizaçom: O nosso companheiro atopa-se livre, em bom estado físico e com muito ánimo. Enviamos umha aperta solidária desde aqui]

No dia de ontem vínhamos a conhecer a detençom dum militante da Associaçom Cultural Revira quando participava na contramanifestaçom convocada por diversos agentes sociais de Madrid no bairro de Chueca contra a presença de `Democracia Nacional´ e `Falange Española´. Certamente a cabra tira o monte, e, mais umha vez a delegada do governo Cristina Cifuentes permitiu os neonazis manifestar-se num bairro histórico e combativo mentres proibiu a concentraçom antifascista.

A policia antidisturbios num exemplo mais de servilismo carregou duramente contra os concentrados com o resultados de dezenas de identificados, feridos e o nosso companheiro detido. Os alí presentes informarom de que a detençom foi violenta e levada a cabo por nada menos que 4 agentes. A pouca informaçom que nos chegou indica que na tarde de hoje continuava sequestrado e sem poder comunicar-se com ningumha pessoa. Amanhá passará a dispossiçom judicial

Desde A Revira solicitamos a imediata posta em liberdade do companheiro Javi e chamamos a esquerda mais combativa a lutar contra o fascismo, expulsa-los dos nosso bairros, das nossas cidades e nom dar-lhes um respiro

Fronte a repressom solidariedade
A luita é o único caminho!

Video : http://www.youtube.com/watch?v=UKGP2G6dQ3k

Escrito em 02-05-2013, na categoria: Associaçom, Novidades
Chuza!
Adiado o ato sobre a revoluçom na Venezuela

É com pesar que informamos do adiamento do ato previsto sobre a revoluçom na Venezuela. A direita venezuelana, apoiada polas principais potências capitalistas, a burguesia empresarial e a banca, dedica-se a conspirar para nom aceitar o trunfo de Nicolás Maduro e subvertir a vontade democrática do povo venezuelano. A direita venezuelana prepara um golpe de estado por meio da criaçom dum clima de instabilidade com ataques, incêndios e saqueios, que já causaram 7 mortos e 61 feridos.

Lamentavelmente este tipo de ataques também se estám a producir da outra beira do Atlántico. Também na Galiza proliferarom as ameaças de todo tipo, polo que a conferência tivo que ser adiada por motivos de segurança.

Desde A Revira transmitimos o nosso apoio às organizaçons populares, venezuelanas e internacionalistas, que se mobilizam em defesa da paz, a alegria e a continuidade do processo revolucionário, ao serviço da luita de todos os povos do mundo. Comprometemo-nos a celebrar o ato em quanto for possível.

Escrito em 16-04-2013, na categoria: Associaçom, Novidades, Actividades, Palestras
Chuza!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS