Ponte Vedra 100% em galego

Descobrindo a Montanha Mágica

Descobrindo a Montanha Mágica

Quase 65 pessoas participamos no roteiro polo Monte Seixo, A Montanha Mágica, co-organizado no passado fim de semana pola A.C. Revira e a Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha.

Sob um sol primaveril, percorremos durante mais de 5 horas ?com o correspondente descanso para jantar? os lugares mais significativos e relevantes desta montanha. Como bem se pode apreciar nas fotos, um imenso parque eólico ocupa toda a parte superior do monte, arrasando um dos lugares mais ricos em património material e imaterial do nosso País. Os geradores eólicos nom só estám chantados mesmo ao pé de castros e mámoas, como nalguns lugares ocupam o espaço em que anteriormente havia algumha destas costruçons.

Como bem dizia Carlos Solha ?quem nos foi guiando e contando a história e lendas que percorrem esta montanha? o parque eólico foi o golpe final a umha montanha que vinha sofrendo ataques desde começos de século, paralelamente à introduçom da economia capitalista nessa zona: a desecaçom das três lagoas que havia na parte superior, sob cujas águas estava a mítica cidade de Trentinam; a tentativa de repovoaçom florestal com coníferas nos anos 50, e finalmente nos anos 90, o actual parque eólico.

O Outeiro do Castro, o Cham de Mámoas, a Porta do Além, a Pedra de Pirocha, o Poço Sangüento, a Besta Branca, a Moura de Castro Grande, a Pedra da Talha, e um sem-fim de nomes mais ecoam ainda nos nossos ouvidos, em claro contraste com os gigantes eólicos que, onde quer que olhássemos, batiam com o nosso olhar. Até quase umha centena deles podem ser contabilizados.

Da A.C. Revira somamo-nos às reivindicaçons para o desmantelamento imediato deste parque eólico e para a recuperaçom da montanha como o que realmente é; um lugar possuidor de um grande e variadíssimo elenco de seres míticos, lendas, castros, mámoas, menires, etc; assim como de umha flora e fauna que com grande dificuldade tenta sobreviver, entre o ruído dos quads e das aspas incessantes.





















Escrito em 16-04-2007, na categoria: Crónicas, Fotografia, Velho Local
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS