Ponte Vedra 100% em galego

Inauguramos nova exposiçom de Belas Artes

Inauguramos nova exposiçom de Belas Artes


Esta quinta-feira 21 de Junho, às 22 da noite inauguramos umha nova exposiçom na sala Reimundo Patinho da Revira.

"Primeiros passos com fanequeiras velhas"

"Primeiros passos" de seis alun@s recem saíd@s da Faculdade de Belas Artes de Ponte Vedra, apresentando umha colecçom dominada polas cores preta e branca, de obras realizadas em diversas técnicas, com a qual iniciam um novo caminho na experiência artística deles. Com esta colecçom tentam mostrar a visom que tenhem do mundo e a arte depois do caminho percorrido até hoje durante cinco anos de formaçom académica artística.


"Lembro-me da infáncia, quando estávamos a crescer, que as nossas maes nos compravam o calçado maior do devido para que nos durasse mais tempo; o que demorávamos em encher o sapato. Nós continuamos a crescer; por isso, talvez seja agora passados cinco anos desde a nossa entrada na faculdade de Belas Artes de Ponte Vedra, (no ano 2002) quando tenhamos que começar a caminhar de novo, a construirmos o nosso próprio caminho. Ainda temos que encher estas fanequeiras velhas que nos fôrom dadas, que já usamos mas nom para caminhamos fora do abrigo académico."

Esta exposiçom recolhe e mostra os diferenciados estilos, olhares e experiências de seis artistas, amig@s e companheir@s, junt@s nesta mostra comum, da qual aprenderám para continuarem a crescer como artistas e também como pessoas. Aprendêrom a partilhar um ciclo de aprendizagem e partilham também o começo de um novo ciclo; partilham os seus primeiros passos com "fanequeiras vellas".

Escrito em 19-06-2007, na categoria: Actividades, Exposições, Velho Local
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS