Ponte Vedra 100% em galego

CS Almuinha e CS Revira perante as inauguraçons do 18-d

CS Almuinha e CS Revira perante as inauguraçons do 18-d

Comunicado conjunto da A.C Almuinha e A.C Revira perante a inauguraçom dos dous centros sociais

Da A.C Almuinha de Marím e da A.C Revira de Ponte Vedra vimos de anunciar os actos inaugurais dos nossos respectivos novos locais sociais para esta sexta 18 de dezembro.

No caso da Almuínha, depois de quase dous anos em activo e logo dum importante trabalho na área de Marím, decidimos por em andamento o que será a partir de agora o nosso local social, base principal para as nossas actividades. No tocante à Revira, este inverno cumprimos seis anos anunciando a inauguraçom do nosso novo centro social, com energias renovadas e um grupo de sócios/as completamente coesionados/as e com mais vontade de trabalho do que nunca.

Desde as duas associaçons lamentamos a coincidência das datas de apertura , sem dúbida produto da falha de comunicaçom e da actividade intensa que estivemos a desenvolver para termos prontos os nossos centros sociais nas datas mais acaídas, antes do periodo vacacional.

Malia esta circunstáncia, tanto desde a Almuinha como desde a Revira, cientes de formarmos parte de umha área geográfica e sociológica muito próxima , e partilhando objectivos a prol da defesa da nossa língua, do território, e, em fim, da soberania política do povo galego e por um novo sistema económico mais justo, queremos expressar o nosso reconhecimento mútuo e vontade de trabalho común em quantas iniciativas nos for possível.

As assembleias da A.C Revira e da A.C Almuinha, a 17 de decembro de 2009

- Acto inaugural da A.C Almuinha: 18 de decembro às 20h, palestra sobre Centros Sociais, com representantes do C.S Faisca (Vigo), C.S Revolta (Vigo) e C.S Gentalha do Pichel (Compostela).
Ezequiel Massoni nº63, baixo esquerda. Marím.

- Acto inaugural da A.C Revira: 18 de decembro às 19:30h. Palestra "O monte é nosso", cos presidentes das comunidades de Montes de Salzedo ( Fernando Pintos) e Vila Boa (Xabier Míguez).
Gonzalo Gallas nº4, rés do chao. Ponte Vedra

Escrito em 17-12-2009, na categoria: Associaçom, Comunicados
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS