Ponte Vedra 100% em galego

Projecçom de "Workingman´s Death" e apresentaçom da Plataforma "Salva o Tren"

Projecçom de "Workingman´s Death" e apresentaçom da Plataforma "Salva o Tren"

Esta semana voltam as actividades ao C.S. Revira com a projecçom do documentário "Workingman´s Death" e com a apresentaçom da Plataforma "Salva o Tren".

Quinta 23 de Setembro- 20:30h. "Workingman´s Death" (A Morte do Trabalhador -2005) é um documentário de Michael Glawogger do 2005 no qual se realizam cinco retratos da classe trabalhadora através do mundo.

São cinco histórias: os ?Heróis? de Donbass, na Ucrânia(foto acima), onde um grupo de pessoas passa os dias arrastando-se em minas de carvão ilegais; os ?Fantasmas? de Java, na Indonésia, onde homens enfrentam um vulcão, ainda activo, em troca de enxofre; os intrépidos ?Leões? nigerianos convivem diariamente com sangue, fogo e odores nauseabundos no matadouro onde trabalham; os ?Irmãos? de Gaddani, no Paquistão, servem-se das suas mãos para desmantelar um gigante petroleiro abandonado e, a esperança de um ?Futuro? radioso na China, onde os trabalhadores metalúrgicos receiam ser uma espécie em extinção. Cinco retratos do trabalho manual pesado, cada vez menos visível neste tecnológico século XXI.? (Indielisboa)

Análise fílmica

Sexta 24 de Setembro - 20:30h.

Apresentaçom da Plataforma "Salva o Tren" en Ponte Vedra.

"Salva o Tren" é umha iniciativa na defesa do "tren de proximidade" como alternativa sustentável e antítese aos comboios de alta velocidade. A plataforma vindica a criaçom de um ente ferroviário galego, a conservaçom e posta em andamento de vias abandonadas com os novos traçados do TAV e umha nova concepçom para o transporte nom lesiva para com o medio.

Podes ler aqui o manifesto de "Salva o Tren"

Escrito em 21-09-2010, na categoria: Actividades, Cinema, Palestras
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS