Ponte Vedra 100% em galego

Quem Somos? Actividades Crónicas

BUSCADOR

Feeds XML

1º de Maio. O capitalismo nom se reforma; destrói-se.

1º de Maio. O capitalismo nom se reforma; destrói-se.

A Revira quer celebrar este 125 aniversário de 1º de Maio denunciando mais umha vez as políticas agressivas do capitalismo neoliberal contra a classe trabalhadora, já nom só a nível galego e estatal, más também a nível mundial.

No panorama nacional vemos coma a crise capitalista e as reformas anti-sociais do governo espanhol do PSOE som apoiadas polo PP, os grandes sindicatos espanhois CC.OO., UGT e a CEOE, dando como resultado um aumento vertiginoso do número de parad@s (mais de 240.000 pessoas), onde muit@s jovens galeg@s engrossam as colas do INEM, quando nom tenhem a sorte desgraça de encontrar um emprego precário em algumha ETT, a quais saem claramente reforçadas neste contexto de crise. A isto temos que lhe somar o aumento de preços de alimentos básicos, salários ínfimos, precarizaçom do emprego, a reforma do sistema de pensons etc.

Esta situaçom podemos extrapolá-la a nível mundial, onde os países chamados desenvolvidos, e concretamente as suas classes populares, estám sofrendo as medidas do FMI, UE, BCE e da oligarquia financeira mundial, que é a que dita as medidas. Os resultados som o aumento da pobreza mundial e o espólio cada vez maior dos países dependentes, que em muitas ocasons leva a guerras imperialistas coma o claro exemplo que estamos a viver em Líbia.

O Capitalismo nom dá mais, e ante a depredaçom do nosso planeta e a explotaçom que está a sofrer o ser humano é hora de que os e as jovens de todo o planeta plantemos cara ao grande capital, já que só a mobilizaçom activa acabará com um sistema tam injusto. É hora de colocar novas alternativas, e essa é o socialismo, como sistema justo, solidário e igualitário com o ser humano. Nós, coma galeg@s soberanistas, temos o dever de dar resposta ao colonialismo espanhol, sabendo que só a independência e o socialismo dará a possibilidade de sair desta crise e poder gerir sustentavelmente os nossos recursos.

VIVA O 1º DE MAIO!

INDEPENDÊNCIA E SOCIALISMO!

Escrito em 30-04-2011, na categoria: Associaçom, Comunicados
Chuza!

Sem feedback para este post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail não será mostrado no site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário (seu e-mail não será exibido.))

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS