Ponte Vedra 100% em galego

A Revira por umhas festas galegas e populares!

A Revira por umhas festas galegas e populares!

Desde a chegada do PP à Junta da Galiza, vivemos imersos numha ofensiva anti-obreira e anti-galega que tenta suprimir os principais símbolos de identidade das nossas classes populares. A política cultural da Junta é plenamente assimilista, subordinada à construçom de um estado espanhol unitário e homogéneo. Dentro dos seus planos recentralizadores, e após quitarem a falsa máscara galeguista dos tempos de Fraga, umha das principais metas do governo de Feijóo é o debilitamento no nosso espaço cultural próprio, tendo suprimido a promoçom de cinema, meios de comunicaçom e grupos de música que tenhem o nosso idioma como veículo de expressom.

Neste contexto desgaleguizador, a direita espanholista atopa o abono ideal para "sair do armário", tal e como demonstram as declaraçons da vereadora de festas do concelho da Corunha (PP) , que declarava em dias anteriores que a anterior programaçom das festas era "demasiado gallega". Ou também o caso da Deputaçom de Ponte Vedra, que subvenciona as penhas taurinas com milheiros de euros todos os anos.

É por isso que os governos municipais nacionalistas devem constituir-se em autênticos diques de contençom que freiem estas dinámicas, atuando em consequência com a etapa história que nos toca viver. Desde a A.C Revira valorizamos o apoio à cultura, história e língua galegas que se tem levado a cabo desde a cámara municipal nos últimos tempos, plasmada na Feira Franca, o ano da Memória, a Feira do Livro Infantil e Juvenil ou o Culturgal, entre outros, tendo apoiado também a Festa da Língua que a nossa associaçom celebra cada ano.

Nom obstante, desde a A.C Revira queremos reclamar um outro novo modelo de Festas para a nossa cidade, com maior ênfase na promoçom de grupos musicais que façam uso da nossa língua e, no possível, dentro das contradiçons derivadas do ócio ligado ao consumo no capitalismo, do fomento de valores solidários e comunitários. Por todo isto demandamos:

1) Maior presença de grupos galegos e em galego, como também do espaço lusófono. Em 8 dias de "Festas da Peregrina" a única atuaçom galega de importáncia é a de Mercedes Peón, fronte à aumentada presença dos hispanófonos Melendi, E Pescao, Fangoria ou Sergio Dalma. Para nós, como galegos e galegas, moços e moças que participamos na vida diária da nossa cidade, esta programaçom é deficiente e nom serve para promocionar a cultura galega. Há grupos comprometidos com a nossa língua de grande qualidade, como todos se demonstra em Festivais programados por todo o pais durante as festas de verao, tendo um caso salientável na vizinha localidade de Xeve. Por tanto, e desde a capacidade orzamentária da cámara municipal, som possíveis umhas festas galegas e minimamente alternativas.

2) Fazendo nossa umha das vindicaçons do movimento antitouradas da cidade, também queremos exigir ao governo municipal comandado pelo BNG a supressom das touradas do programa das Festas, assim coma a ruptura de qualquer convénio com a empresas adjudicatária da praça para o uso em concertos ou durante a Feira Franca. Sabemos que durante a primeira legislatura se suprimírom as ajudas públicas às touradas e a presença institucional nas mesmas, mas é hora de, apoiados no movimento antitouradas, dar um passo à frente e conseguirmos um concelho antitouradas e amigo dos animais, como já se tem conseguido em múltiplos municípios galegos , que como no caso de Mos incorporam na regulaçom ambiental a proibiçom expressa da tauromáquia. O nacionalismo deve apoiar consequentemente a luita antitouradas com a mesma decisom que na cidade da Corunha, onde apoiou o Seminário pola aboliçom da tauromáquia ou os diferentes atos antitaurinos.

3) Iniciar, de cara ao ano que vem, um processo participativo na configuraçom do programa das festas, que estimule a interlocuçom com o movimento popular que trabalha ao longo do ano na cidade e recolha as achegas da cidadania, que deve ser a verdadeira protagonista.

É umha questom de compromisso, de respeito e de normalidade democrática, por isso exigimos o Concelho de Pontevedra maior implicaçom do concelho, umhas festas galegas, populares e com maior implicaçom cidadá.

Associaçom Cultural Revira.

Escrito em 12-08-2011, na categoria: Associaçom, Comunicados
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS