Ponte Vedra 100% em galego

A Revira solidariza-se com a Associaçom Cultural Gentalha do Pichel

A Revira solidariza-se com a Associaçom Cultural Gentalha do Pichel

A Associaçom Cultural Revira quer mostrar o seu total apoio a Associaçom Gentalha do Pichel de Compostela após o sequestro da sua conta bancária por parte do Concelho de Compostela dirigido polo extremista Conde Roa.

Se bem é certo que a sançom foi imposta polo bipartido PSdG-BNG polo ?delito? de pendurar umha faixa na Cacharela de Sam Joam, resulta intolerável que um órgao público atue mafiosamente embargando a conta dum colectivo cultural sem nengumha comunicaçom prévia sabendo que há um recurso interposto, o qual está ainda sem resolver .

Achamos que esta é outra manobra do espanholismo comandado polo Partido Popular que procura um duplo objectivo: o primeiro é liquidar por qualquer meio projetos comprometidos com a nossa língua e a nossa cultura, e o segundo é reprimir, calumniar e difamar com a colaboraçom da imprensa do régimem e a policia espanhola os colectivos que fam parte do movimento de libertaçom nacional.

Desde a Revira queremos mostrar o nosso fraternal apoio aos e às companheiras da Gentalha do Pichel e chamar a sociedade galega a colaborar com todos os projetos comprometidos com a nossa terra.

Escrito em 15-12-2011, na categoria: Associaçom, Novidades
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS