Ponte Vedra 100% em galego

Quem Somos? Actividades Crónicas

BUSCADOR

Feeds XML

Manifesto Festa da Lingua 2012

Manifesto Festa da Lingua 2012

Mais um ano, a Associaçom Cultural A Revira quer celebrar com toda a cidadania ponte-vedresa um dia de reivindicaçom e festa dedicado à nossa língua.

Ao longo de cada ano, da Revira acompanhamos as luitas populares que tenhem lugar na nossa comarca. Dinamizamos a cultura da cidade por meio do nosso Centro Social, aberto a diversos movimentos organizados da comarca. Um centro que atende todas as causas justas, desde a nossa própria formaçom como pessoas comprometidas coa naçom e a classe trabalhadora, até o internacionalismo ou as festas populares. E com certeza, sempre com um compromisso irrenunciável com a nossa língua, visualizando-o e empregando-o em todo momento e circunstância, porque nom é um objeto de museu, senom um instrumento vivo que deve ser normalizado em todos os espaços. Porque é inteiramente lógico suponher que a língua da Galiza se torne o referente lingüístico por excelência deste país. Porque é o nosso dever luitar por refrear e reverter as tendências que querem acabar com a nossa língua milenária, umha criaçom cultural colectiva que foi mantida polo povo trabalhador apesar de séculos de humillaçom, opressom e repressom.

Sabemos da dureza dos nossos tempos. Estamos a viver no pior periodo histórico para a nossa língua. Mas também sabemos que existe um povo galego combativo e unido em defesa do galego, que conhece as causas reais da situaçom actual. Assim, da Revira negamos qualquer legitimidade ao quadro jurídico-político imposto desde Madrid, que reduce a nossa língua a umha posiçom subordinada, e denunciamos a intençom do governo autonómico de acelerar a substituiçom lingüística, do que deu exemplos avondosos.

A sua vontade é que o galego dessapareza mais cedo do que tarde. Mas nom o imos consentir. Imos prolongar a mobilizaçom em favor da presença do galego em todos os espaços sociais, nomeadamente no ensino, o mundo do trabalho ou os meios de comunicaçom. Sabemos que estamos no lado certo: o do povo, o da razom, o da confiança num futuro mais justo. Hoje temos um dia cheio de actividades, de convívio, de alegria, de festa e reivindicaçom. Um espelho do que queremos que sejam todos os meses, todas as horas e todos os dias do ano.

Concluimos animando a cidadania ponte-vedresa a mergulhar-se no galego todo o ano, e a implicar-se em todas as mobilizaçons em defesa dos nossos direitos, como nós continuaremos a fazer. Viva a nossa língua!

Escrito em 11-05-2012, na categoria: Associaçom, Comunicados
Chuza!

Sem feedback para este post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail não será mostrado no site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário (seu e-mail não será exibido.))

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS