Ponte Vedra 100% em galego

A Revira rejeita a presença do Circo de animais em Ponte Vedra

A Revira rejeita a presença do Circo de animais em Ponte Vedra

Os circos representam um espectáculo que busca ser agradável, divertido e fomentar valores positivos nas cativas (principal público) mas tambén no resto de pessoas que acodem às suas funçons.

Neles, palhaÇos, contorsionistas, cómicos, acróbatas e prestidigitadores fam as ledícias das espectadoras, mas há determinadas companhias circenses que nos seus programas incluem números nos que usam animais.

Desde a Associaçom Cultural Revira queremos amossar a nossa repulsa cara estas práticas, que consideramos portadoras de crueldade polas seguintes razons (entre outras):

- Catividade e transporte: Quando nom se atopan actuando, os animais que se ussam nos circos passam entre um 70 e um 90% do tempo engaiolados e submetidos a um profundo stress, assim como também com os seus instintos básicos coartados. Isto fai que desenvolvam comportamentos anormais, conhecidos coma Zoocose, termo acunhado em 1992 quando Travers se referia por primeira vez aos comportamentos neuróticos froito do cativerio ao que moitos animais eram (e som) submetidos nos zoológicos.

Alguns exemplos de conductas zoocóticas som auto-mutilaçom, canibalismo, caminhar em círculo constantemente, apatia, agressividade (o que conduce também ao canibalismo e a matar outros animais) ou coprofilia (acto de alimentarse ou ?jogar? com os seus propios excrementos).

No transporte, os animais vam igualmente engaiolados, nas mesmas condiçons que quando permanecem num lugar determinado, engadindo o constante movemento e o facto de estar sendo despraçados a grande velocidade durante longas distancias sem apenas parar.

Consideramos que é inumano o confinamento de animais presente nos circos e os demais calvarios que este conleva, assim como o facto de arrincá-los do seu hábitat.

- Adestramento: Aproveitando capacidades fisiológicas e habilidades naturais, os animais som forçados a realizar acçons antinaturais. Ursas ?bailarinas?, elefantas ?acróbatas?, tigres saltando no meio de aros de lume, porcos lançados desde grandes alturas a piscinas cheias de água? Pode semelhar divertido a simples vista mas detrás agocha-se a realidade da violência, a coacçom e o condicionamento para forçar a umha criatura a ter um comportamento ou outro, com a lógica de que se nom asimila e reproduce esas açons, padecerá danos físicos. Nos adestramentos empregam-se instrumentos coma descargas elétricas, latigazos e malheiras para que os animais aprendam o que tenhem e non tenhem que fazer.

Por estas e outras razons, consideramos os circos com animais um exemplo de TORTURA, comparável à tauromaquia e outros, e consideramos urgente actuar.

Em diferentes partes do Estado, os concelhos já tomaram medidas contra o emprego de animais nos circos e desde a A.C. Revira queremos instar ao concelho de Ponte Vedra a que faga o mesmo e nom consinta um minuto mais o maltrato, a escravitude e o sufrimento de moreias de animais.

Escrito em 28-01-2013, na categoria: Associaçom, Comunicados
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS