Ponte Vedra 100% em galego

A Revira ante a agressom contra Síria

A Revira ante a agressom contra Síria
antiimperialismo

A Revira chama a pessoas sócias e amigas a participar da concentraçom que terá lugar na vindoura segunda-feira, 2 de setembro, às 20:30, na Praça da Peregrina, convocada por umhas quince entidades sociais.

Ademais, queremos fazer públicas as seguintes consideraçons:

A Associaçom Cultural Revira ante a mais que provabel intervençom imperialista em Siria quer manifestar o seguinte:

1. EUA, França e Inglaterra da mau do estado de Israel e os seus aliados de Oriente Médio preparam umha nova agressom imperialista contra Síria pissoteando a soberania dos povos e polo tanto rexeitando a resoluçom do conflito por vias pacíficas

2. Esta intervençom nom vem mais que a prolongar a guerra encoberta que desencadearom há muitos meses com o armamento, financiaçom e adestramento dos chamados rebeldes. Uns rebeldes que nom venhem a ser mais que um conglomerado de forças fundamentalistas islamitas vindos das diferentes ramificaçons que Al Qaeda tem na zona. Nada tenhem a ver com os movimentos populares que derrocarom o governo de Egipto. Mas nom surpreende que Ocidente apoie logisticamente a quem logo di combater. É sabido que Al Qaeda foi criada polos Estados Unidos de América para derrocar o socialismo iraquiano.

3. Com a escusa das armas químicas, feito nom provado e que segundo diverssos agentes da ONU seriam usados polos rebeldes, levaram a cabo coma no Iraque, Afeganistám ou em Libia umha serie de bombardeios e ataques com os resultados que todos e todas sabemos: Assassinatos massivos, destruiçom e miséria para milhons de pessoas . Numha situaçom no que os mercenários forom na práctica derrotados e com a presença de agentes internacionais para investigar o uso de armamento químico seria absurdo que o governo de Bashar-Al-Asad utilizara estes compostos contra um inimigo rendido.Cremos firmemente que é umha operaçom para controlar nom só os recursos senom umha zona estrategicamente vital para os interesses dos Estados Unidos de América e de Israel.

4. A Revira quer lembrar que estas potências imperialistas, "defesoras" da paz e dos direitos humanos som as mesmas que utilizarom armas nucleares e biológicas contra a populaçom civil ou agente laranja contra o povo do Vietname.Estas potências levam anos promovendo golpes de estado em Venezuela, Chile, Honduras, Egito, etc. Destacamos tambem a sua colaboraçom com Israel no genocidio que sofre o povo palestiniano ou com Marrocos contra o povo do Saara. E é que as garras do capitalismo som culpáveis dos assassinatos de milhons de pessoas por todo o mundo.

5. Em plena crise do sistema capitalista, as razons destas agressons militares nom tenhem nada a ver com a defesa dos direitos humanos, da liberdade dos povos e o seu progresso económico. O objectivo é o controlo das reservas energéticas do Médio Oriente e assegurá-los mediante governos títeres como sucede no Iraque e em Libia , dous paises que se atopam actualmente devastados, com milheiros de refugiados e na pobreza absoluta

5. Por último desde A Revira chamamos a todas as forças de esquerdas e antiimperialistas a levar a rûa o nosso protesto, a voz dos que queremos um mundo em paz e com justiça social. Apostamos por umha resoluçom pacífica do conflito onde os sirios no seu ejercicio pleno de soberania poidam decidir o futuro do seu país contando com o povo curdo. Solicitamos aos governos europeus e estadounidense o cumplimento dos principios aprovados na carta da ONU e do Direito Internacional e o fim das guerras de rapina.

Escrito em 30-08-2013, na categoria: Associaçom, Comunicados
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS