« Mayumana nom é bem-vindo a FerrolIntervençom do nosso companheiro Vitor Santalha na homenagem a Carvalho Calero no XXVIII Aniversário do seu passamento »

Acordo de colaboraçom entre Concelharia de Festas e Fundaçom Artábria, para umhas festas de Ferrol 100% em galego

01-04-2018

  08:08:00, por artabria   , 458 palavras  
Categorias: Concertos

Acordo de colaboraçom entre Concelharia de Festas e Fundaçom Artábria, para umhas festas de Ferrol 100% em galego

["O primeiro de Abril vam os burros onde nom têm que ir"]

Pois sim, amigas e amigos, esta foi a nossa piadinha do 1 de abril de este ano, com a inestimável colaboraçom involuntária, mais um ano, do Suso Basterrechea ;)

A brincadeira está aí, mas a ideia também. Quem nom gostaria dumhas festas com Sés, Gabriel o Pensador, Ezetaerre, Salvador Sobral, Guadi Galego, Ratos do Porão, Tanxugueiras, ZENZAR PakolasPaco Nogueiras, Ataque Escampe, Manolo Bacalhau, Deolinda, O SONORO MAXÍN, Mariza... a lusofonia abre um mundo para que as festas poidam ser na nossa língua sem recurrir aos 40 e a rádio-formula...?

Suso Basterrechea, nós ofertamo-nos a assessorar se é precisso ;)

Obrigad@s a todas as que "picachedes" e às e os que com cumpricidade seguichedes a piadinha.

E para o ano a ver se ajudamos um pouquinho mais às que preparam brincadeiras para este dia, nom ganhades nada por "descubrir" que é 1 de abril e repetir "vam os burros...". Ao contrário só evitas que a brincadeira chegue a mais gente. A ver se para o ano nos lembramos que algumhas tentam trabalhar as brincadeiras.

Na passada quarta-feira, 28 de março, decorria no Concelho de Ferrol umha reuniom entre o concelheiro de Festas, Suso Basterrechea, e umha representaçom da nossa entidade ,conformada por Bruno Lopes e Vítor Santalha. Neste encontro, fechamos um acordo de colaboraçom entre a instituiçom ferrolana e a nossa entidade, no qual vínhamos trabalhando desde o início da legislatura, para que as Festas de Ferrol de 2018 sejam integralmente em galego. Basterrechea confirmou que o orçamento para este ano será de 250.000 euros, à espera da aprovaçom da verba correspondente aos orçamentos, pendentes de apresentar.

As empresas que optarem ao concurso para organizar os concertos das festas terám a obrigatoriedade de que os grupos cantem na nossa língua, abrindo-se ao amplo mundo da lusofonia. Contarám com o nosso assessoramento.

Com este acordo, pretendemos romper as dinámicas dos anteriores governos da cidade, nos quais a presença da nossa língua nas atividades programadas sempre foi minoritária e, em algumha ocasiom, residual. Além disso, acordamos fugir da "rádio fórmula", o que evitará que Rosario, David Bisbal, Loquillo ou Chenoa nom voltem a ter cabimento nas Festas da nossa cidade. Além disso, será vetada a presença de grupos cuja linguagem nas cançons seja sexista e discriminatória.

Este acordo será transladado também à titular da Concelharia de Juventude, Saínza Ruíz, para que o III Festival de Setembro, que decorre no Parque Municipal, também conte com um cartaz 100% em galego.

Pola nossa parte, já estamos a trabalhar em possíveis propostas, e após contactar com o ganhador de Eurovisiom em 2017, o cantor português Salvador Sobral já manifestou a sua disponibilidade para estar em Ferrol no mês de agosto.

Esperamos poder ofertar-vos mais informaçom nas próximas semanas.

Ferrol, 1 de abril de 2018

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software