Ponte Vedra 100% em galego

Sucesso do acto inaugural da nova Revira no nosso 6º aniversário

Sucesso do acto inaugural da nova Revira no nosso 6º aniversário

O passado 18 de dezembro inauguramos com sucesso o nosso novo centro social. A palestra "O monte é nosso", que contou com a presença de Xabier Míguez (presidente da comunidade de montes de Vila Boa) e mais de Fernando Pintos (pte. da comunidade de montes de Salzedo) tivo umha assistência de 25 pessoas e deu conta da situaçom da luita popular contra a apropriaçom do monte comunal da área por parte da base militar espanhola da Brilat.

Pintos assegurou que a base militar "afectou desde a sua implantaçom de forma negativa à área de Salzedo", "constituindo, conjuntamente a Ence, a autopista e à Base Naval de Marím umha autêntica tenaça que estrangula o desenvolvimento de Ponte Vedra". Ademais das duras críticas dirigidas cara todas as administraçons, assegurou que a luita vizinal "nom parará até lograr o reconhecimento da propriedade de umhas terras que desde tempos inmemoriais pertencem ao povo" e que "forom usurpadas polo Exército na etapa franquista sem qualquer tipo de contraprestaçom à vizinhança". Para Pintos , "a base militar, face ao que alguns dizem, nom supom nengum tipo de ganho nem benefício, se nom um autêntico atranco", onde ademais "treinam a diário dúzias de soldados, que practicam fogo real e destroem a fauna e a flora do monte comunal".

Após o acto, tivo lugar a tradicional ceia de confraternizaçom que cada ano conmemora o aniversário da associaçom cultural Revira nestas mesmas datas, ademais de celebrar a inauguraçom do novo local social. A ceia do 6º aniversário contou com a assistência de trinta pessoas e prolongou-se até bem entrada a madrugada, e até onde se achegarom numerosos/as simpatizantes da associaçom, ademais dos companheiros/as da Associaçom Cultural Almuinha de Marim, que aproveitamos para felicitar pola inauguraçom do seu centro social.


Escrito em 23-12-2009, na categoria: Crónicas, Fotografia
Chuza!

1 comentário

Comentário de: limiao [Visitante]
limiao

Parabéns polo novo Centro Social!! Avante a Revira-Volta!!

23-12-2009 @ 17:45

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS