Ponte Vedra 100% em galego

Nom à guerra imperialista em Líbia!

Nom à guerra imperialista em Líbia!

Desde o Centro Social Revira queremos mostrar a nossa mais enérgica repulsa à intervençom militar que está acontecendo em Líbia, intervençom militar da NATO e dos países aliados com a já mais que conhecida escusa de derrocar a um ditador e de proteger a populaçom. Tudo isto apoiado mais umha vez pola "democrática" ONU.

Mais umha vez mais e coincidindo novamente com a crise do capitalismo, a oligarquia precisa de novos mercados, precisa o espólio de novos recursos em países nom controlados por ocidente, e para isso botará mao de toda a força que tenha o seu alcance, curiosamente o terror e as bombas, coma passou durante o século XX noutras guerras coma o Iraque por exemplo. Derrocar Gaddafi nom é mais que umha escusa para despregar todo o seu aparelho militar, massacrar sem piedade e repartir-se o botim.

Denunciar também a posiçom do governo espanhol, ainda tendo os precedentes da época do "homem de paz" Felipe González nom podemos esquecer coma @s que agora apoiam e justificam esta guerra há 6 anos berravam "Nom à guerra" e "Nom mais mortes por petróleo", @s mesm@s que agora estám aliad@s com o imperialismo mais feroz e com a extrema direita espanhola.

Achamos que a soluçom a qualquer conflito tem que vir dado sempre com a participaçom do povo e sem ingerências estrangeiras.

NOM À GUERRA IMPERIALISTA !!

QUE SE VAIAM !!

Escrito em 23-03-2011, na categoria: Associaçom, Comunicados
Chuza!

2 comentários

Comentário de: sergio [Visitante]  
sergio

Esta também hoje é minha visão, e no mais se os aliados entre aspa, pois sabemos quem realmente quem manda na organização e em todos eles, pois é alem de tudo isto se eles repudiam uma força desigual, por que eles fazem o mesmo, o não é mais desigual; EUA, CANADA, INGLATERRA, ITALIAE E FRANÇA atacar as forças da libia que já se encontran fragilida com o poder de fogo dos rebeldes, que diga-sse de passagem não chega nem perto da desvantagem dos aliados contra a libia, os aliados tem em seu poder grande poderio de fogo, eu queria ver se uma rebelião desta estivesse acontecendo nos EUA, se eles poupariam forças belicas para a suprimila,e assim querendo ser igual em força contra seus rebeladores.

26-03-2011 @ 12:34
Comentário de: A Chispa ! [Visitante]
A Chispa !

O Conselho de “Segurança” da ONU é cada vez mais o direito à intervenção militar e à defesa dos interesses predadores e sanguinários das potências imperialistas, sobre os direitos e interesses dos povos.

Saudações Revolucionárias
A Chispa!

28-03-2011 @ 14:18

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS