XML error: Invalid document end at line 1, column 1

 

powered by b2evolution
Hóstiaaaaa!

Foi no Festival da Terra e da Língua. Foi este verão, e disse que falaria daquele glorioso dia. Miguel e Vítor estavam lá, como o Pichel, o Valentim, o Máuri, etc. Foram os dois primeiros que me disseram estar a ler este diário. Olá, amigos. Desechos tinham abandonado já o cenário, depois de ter-nos feito dançar a todos/as como loucos/as. Talvez por isso não tivéssemos a cabeça para ouvir os Ruxe-Ruxe, que tocavam a seguir. Tumbados na erva, sem vontade de dar saltos nem guerra, era a única diversão que nos veio à cabeça (com todo o respeito aos Ruxe-Ruxe, etc.). E foi muito divertido competir com o Miguel. Apostámos: que diria mais vezes o cantante: "hóstia" ou "ghoder"? Ganhei eu, não é, Miguel? Bons tempos. Saudades.

Follow up:

Versão antiga desta entrada, para compreender os comentários, ainda que eu continue sem compreendê-los.

Foi no Festival da Terra e da Língua. Foi este verão, e disse que falaria daquele glorioso dia. Miguel e Vítor estavam lá, como o Pichel, o Valentim, o Máuri, etc. Foram os dois primeiros que me disseram estar a ler este diário. Olá, amigos. Ruxe-ruxe estava acima do cenário. A música era simplesmente horrorosa. O único divertido foi competir com o Miguel. Apostámos. Que diria mais vezes o cantante: "hóstia" ou "ghoder". Ganhei eu, não é, Miguel? Bons tempos. Saudades.

06- 10 - 2004, intimidades

16 comentários

Comentário from: barbancés [Visitante]
barbancés

hostia, pois que saibades que os ruxe-ruxe, con outros ghrupos da nosa zona, estan a darlle vidilla o rock de aquí e en galego. E dende logo que lendo as túas opinións ,a priori dun home de cultura queda un un pouco decepcionado. Unha cousa son os teus ghustos e outra facer escarnio da forma de expresarse dunha xente, que por outro lado son xente auténtica desta terra e que se expresan exactamente como o fagho eu. E concretamente o cantante que criticas, que foi comnpañeiro meu na facultade é unha persoa ben culta e con moitísimos coñecementos sobre a nosa cultura. Eso si, non fala nen escribe do mesmo xeito ca tí. QUE PENA QUE TODOS OS GALEGOS NON SEXAMOS TAN ILUMINADOS COMA TÍ. Despois seghuro que es dos que aprobaches as oposicións a dedo e teu pai está forrado, seghuro que respondes o perfil de fillo de boa cuna, ou boa cona que dirían os heredeiros.

22- 06 - 2005 @ 14:06
Comentário from: eugeniote [Membro]  

Desculpa se feri a tu sensibilidade, amigo barbancés, mas o único que queria dizer era que naquele concerto, aquele dia, naquelas exactas circunstâncias a música de Ruxe-Ruxe soava fatal. Não tenho nada contra eles, antes ao contrário. Parece-me um grupo que faz coisas muito necessárias e que eu nunca serei capaz de fazer.

22- 06 - 2005 @ 20:21
Comentário from: sabela [Visitante]
sabela

A gente está um pouco alterada ultimamente, nom?

23- 06 - 2005 @ 01:31
Comentário from: xan das bolas [Visitante]
xan das bolas

os ruxe son os mellores e ti es un mameluco

31- 07 - 2005 @ 17:08
Comentário from: Ti quen carallo és? [Visitante]
Ti quen carallo és?

Se o concerto lle gostase a máis do 95% da xente que estaba alí, sí que sería preocupante. Que o amigo esté nese excelso 5% restante non ten nada de particular, incluso é unha loubanza. Por outra parte, tamén tiñas a Berrogueto para contrarrestar, que supoño que serán máis da túa pola, inda que na miña opinión resultaron dunha pedantería insufrible e aburriron a morte a -case- todo o mundo. O que resulta curioso é a profundidade da crítica, que en canto á música limítase a calificala de “simplesmente horrorosa", abundando moito máis en detalles anecdóticos coma cantas veces decía o cantante isto ou aquelo. Se cadra é que cos Ruxe non se aprende xaponés.

02- 10 - 2005 @ 19:10
Comentário from: eugeniote [Membro]  

Não sei quantas vezes hei de responder a estes comentários. Mais um e retiro a entrada do diário. Esta é do Festival da Terra e da Língua de 2004, onde não estavam Berrogueto, que me parecem, com efeito, muito bons. Por outro lado, não sei por que estranhíssima razão há quem espere neste diário pessoal sobre assuntos íntimos e em menor media sociais, uma crítica musical em condições. Era apenas uma recordação para ser lida por quem tinha que ser lida. Pronto.

02- 10 - 2005 @ 23:42
Comentário from: ruxe-ruxe fan [Visitante]
ruxe-ruxe fan

PENOSO.

17- 11 - 2005 @ 10:56
Comentário from: rory gallagher [Visitante]
rory gallagher

este wey eché a oxtia. como carallo que os ruxe din tacos????… jajajjajaja… se sonche uns rapaces ben educaos e de aldea cativa. Recordo unha vez na co cantante soltou un “canastros” seghidiño dun “japoetas"… mima… montouse a ghorda… ían suspende-lo conserto pero remataron por anular a xira.

18- 11 - 2005 @ 19:07
Comentário from: cigarrom robote [Visitante]
cigarrom robote

Terás que reconhecer que no teu comentário sob os ruxe-ruxe há um certo tom despectivo?
E também terás que entender que alguns dos moitos fans que tenhem ao ler por casualidade o teu comentário deixem algum recado nom moi amistoso?
Por certo ruxe-ruxe nom som um grupo inteletual (para inteletualiade já nos chega com Luar na Lubre) , ruxe-ruxe é-che simplemente punk meu, assí que se num concerto seu ouves demasiados hostia e ghoder é, como diria meu avó, o que há!

P.D. Para quem desejar escoitar aos inigualáveis ruxe-ruxe no seu reproductor mp3 deixo um link no que é possível descarregar os seus dous derradeiros trabalhos:

http://www.ruxeruxe.com/1mp3.php

COMPARTIR É FERMOSO, O EGOISMO NOM!

Ale, ale hop!

21- 11 - 2005 @ 14:21
Comentário from: eugeniote [Membro]  

Em fim… eu é que não tenho nada contra o punk. Também não é que me molestem os palavrões, nem muito menos. O único que digo é que soavam mal, tocavam muito mal. Já digo que não os ouvi mais vezes, e se calhar foi só aquele dia. Mas é daquele dia que falo, porque é o que vi. Mas enfim… com uns meses de retrasso, vou modificar a entrada.

21- 11 - 2005 @ 14:42
Comentário from: ruxe-ruxe fan [Visitante]
ruxe-ruxe fan

Pero tocaban “muito” mal como ercribes tí, ou simplesmente a tí non che gustaron?. Eu estiven alí aquel día e non vín que o público non saltase cos ruxe, máis ben foi exactamante ao revés, cos desechos nen se acercaron ao palco e cos ruxe chegaron a saltar as vallas do escenario.
No que si tes razón é en que o Vituco é un mal falado.

razona tu respuesta.

21- 11 - 2005 @ 16:10
Comentário from: Vox [Visitante]
Vox

Es muy posible que a alguien no le guste un grupo, cuando no tiene el alma como para escucharlo. joder, a mi una vez me repugnó bruce springsteen… yo tenia 2 años y el Boss tocaba en Madrid, mi primo el cachas se pasó la tarde poniendo en el gramófono el Nebraska de arriba abajo… y yo no paraba de llorar y gritar. De hecho, aposté con mi abuelito (que bueno era!) a ver cuantas veces el capullo ese decía Hey!… Gané yo, mi abuelo era un notario con muy mal ojo para las emisiones sonoras y apelaciones al público para conseguir que este no se sentara en la hierva. Quien sabe, igual algun intelectual, al día siguiente recordara solo, tan solo, eso.

Por cierto: Bruce es un puto crack y mi abuelo más.

21- 11 - 2005 @ 16:27
Comentário from: prefiro gardar o anonimato [Visitante]
prefiro gardar o anonimato

a min gústanme moito, pero moito os ruxe-ruxe. Pero gústame máis a liberdade de expresión. E se ó rapas este non lle molaron ós ruxe ten todo o dereito do mundo a decir o que lle pete… Igual que vos dicides que Bisbal é unha merda sen razonar a resposta. Simplemente cuestion de gustos.
paz , tolerancia e marihuana irmáns!!!

P.D: e meterse en movidas normativas-linguisticas, como o jicho que criticaba a verba “muito", resulta xa o colmo da intolerancia rancia!

21- 11 - 2005 @ 16:52
Comentário from: ruxe-ruxe fan reintegrado [Visitante]
ruxe-ruxe fan reintegrado

Oes ruxeruxe fan, que terá que ver a escolha da norma ligüística agora?
Será verdade que donde há um galego há um filólogo?
Por certo na ruxe-web segundo o teu critério os textos estam escritos tudos “muito mal".

Opa ruxe-ruxe,
Fuck tha police!

21- 11 - 2005 @ 16:54
Comentário from: eugeniote [Membro]  

Bom, pois por se passa mai algum fã dos Ruxe por aqui, que saibam que acresci nova entrada sobre o tema. Vexam aqui.

26- 11 - 2005 @ 16:55
Comentário from: Sapoconcho [Visitante]
Sapoconcho

ruxe-ruxe rules !!!!

08- 12 - 2008 @ 14:50