Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by b2evolution free blog software

      Morracismo ou Barbárie (e III)

      Morracismo ou Barbárie (e III)
      cartaz frelimo compostela
      Cartaz da Festa-Comício da Fre.Li.Mo. no Pub Torque (Compostela, 26 de Novembro de 1999).

      Aconteceu tal dia como hoje, há sete anos. Na sexta-feira, 26 de Novembro de 1999, a Frente de Libertaçom do Morraço (Fre.Li.Mo.) celebrou no compostelano Pub Torque (Praça de Sam Martinho Pinário Nº 4, hoje Camalea) a terceira e última das três festas-comício que em total celebraria (por todo o Morraço e parte do estrangeiro) ao longo do mês de Novembro daquele ano.

      Como nas duas ocasiões anteriores os guerrilheiros de salom da Fre.Li.Mo. (Fulano, Mengano e Citano) deram em conferência de imprensa resposta a perguntas tipo ?tem a República Popular do Morraço um território próprio??, ?Tem o Morraço um idioma próprio?? ou ?Como som os símbolos da RPM??.

      Igual que no Aturuxo Bar de Bueu e na Casa da Cultura de Seixo, encerrou este novo acto de apologia do interiorismo o incendiário discurso do Subcomandante Marcos da Portela, líder da Fre.Li.Mo.:

      Machinhos e machinhas:

      Coa vitória sem paliativos do Partido Popular nas passadas eleiçons municipais em Bueu, Cangas e Moanha, perdemos todas as esperanças que tinhamos de construir um Morraço Livre e Socialista a partir da Mancomunidade do Morraço, espécie de Assembleia de Municípios do Morraço e autêntico Âmbito Morracense de Decissom.

      ?Querría mejor una península rota que una península roja? disque dixo José Cuiña Crespo, ?Caudillo del Deza por la Gracia de Dios?, parafraseando o Calvo Sotelo, e velaí temos os três tenores instalados no poder municipal: Javier Barreiro Tenorio (em Moanha), José Enrique Sotelo Villar (em Cangas) e Tomás Barreiro Sotelo (em Bueu)...Em cem anos todos Calvo-Sotelos!!!

      Velaí temos os três erres (Enrique, Barreiro & Barreiro), uns ghichos que nom tenhem a mínima sensibilidade ambiental e que por nom ter nom tenhem nem puta ideia, a botar pestes contra umha inofensiva planta de compostage, pero é ighual, eles erre que erre, a cumprir cos seus populares 3Rs:

      · Reduzir o Meio-Ambiente à metá;
      · Re-utilizar o ghoverno municipal em benefício de familiares e amighos e
      · Re-ciclar franquistas recalcitrantes em 'democratas-de-centro-de-toda-la-vida?.

      O Morraço, outrora terra liberada, virou território ocupado da noite pra a manham. Pero o Morraço nom pode ficar nem um minuto mais à mercé dos vaivens eleitorais nem da sam e bem-entendida alternância democrática; umha comparaçom: é como a Penélope aquela do conto que destecia à noite o que tecia polo dia e nom dava acavado o cobertor. Pois a nós passanos umha cousa parecida, e a este passo nem @s noss@s filh@s vam mirar feito realidá o Morraço dos nossos sonhos, umha comarca ?como umha só cidade, a cidade-jardim mais fermosa do mundo?, livre de caciques, curas, monjas, fachas, militares, arcolitos e celuloses.

      Coa participaçom nas instituiçons e o reformismo democrático nom vamos a ningures, mach@s!, por isso um fato de brav@s morracenses procedentes de distintos coletivos que trabalham em prol da libertaçom comarcal armamo-nos de valor, constituimos a FRELIMO (FRENTE DE LIBERTAÇOM DO MORRAÇO) e botamo-nos ao monte para conquerir pola brava o que nom puido ser polas boas. Porque nós nom somos, fam-nos sentir violentos.

      O Morraço tem umha largha tradiçom na luita arroutada e gherrilheira. Tradiçom que se remonta a aquelas Alarmas do Morraço (capitaneadas por Juan Ghagho de Mendoza, vizinho de Aghete) que, armadas de fouces e ghalhetes, faziam paghar coa vida a audácia do francês invassor. Tradiçom que nós, aghora retomamos com novas e arroutadas forças.

      ?O Morraço, célula de universalidade: Anti-imperialismo, federalismo comarcal, pacifismo?, O Morraço, comarca com idioma, território, economia e hábitos psicológicos próprios refletidos numha comunidade de cultura constitui-se em República Popular no exercício do seu inalienável direito à autodeterminaçom.

      VIVA A FRELIMO!!!
      VIVA A REPÚBLICA POPULAR DO MORRAÇO!!!
      VIVA O MORRAÇO CEIVE E SOCIALISTA DUMHA HÓSTIA DUMHA VEZ!!!

      Escrito em 26-11-2006, na categoria: TERRORISMO CULTURAL (TC):, Fre.Li.Mo.
      Chuza!

      1 comentário

      Comentário de: post scriptum [Visitante]  
      post scriptum

      Hum, letra Comic Sans… que crueis som as hemerotecas. :lol:

      30-11-2006 @ 14:09