Em 2004 o luso-reintegracionismo galego (donde senom?) tivo umha formosa iniciativa conjunta denominada Temporada das Letras que, infelizmente, nom teria continuidade em anos subsequentes.
Segundo os editores do Portal Galego da Língua (PGL) explicavam num artigo publicado no jornal Novas da Galiza no ano a seguir (NGZ Nº 30, pág. 17), a Temporada das Letras ?tencionava juntar o dia das letras galegas (17 de Maio) e o dia de Camões (10 e Junho) sob um mesmo epígrafe. O objectivo ?continuavam dizendo os nossos amigos- era duplo: introduzir na Galiza a comemoraçom do dia 10 e singularizar as iniciativas reintegracionistas por volta das letras?.
Como as minhas escassas leitoras e os meus escassos leitores terám percebido, a actividade de Angueira de Suso, o Sítio de Suso Sanmartin, também é bastante escassa ultimamente.
A culpa tenhem-na a quantidade de actos de carácter ludo-reintegracionista que no último mês reclamaram a nossa atençom e que nos impediram manter como é devido este blogue:
SAB 05 - Festival da Língua Em Movimento
SAB 12 - Festa do Dezassete
QUA 16 - Alvaroque da Língua
SEX 18 - Festa Hortera
SEX 25 - Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata / Dia da Toalha
SAB 26 - Concerto de Adriana Calcanhotto +2 (Moreno Veloso e Domenico Lancellotti) = Três.
Postos juntos num cartaz estes actos conformariam umha Temporada das Letras 2007 que nada teria que invejar a aquela T.L. de há três anos.
Mas, como digemos, a Temporada das Letras ainda termina o 10 de Junho, Dia de Portugal, de Camões e das Comunidades Portuguesas. Di o provérbio que ?até o quarenta de Maio nom tires o saio?. Como boas e bons lusistas e reintegratas nós nom tiraremos o agasalho, nem atiraremos a toalha, até o 41 (10 de Junho) ... ou 42
Desculpem o incómodo!
Escrito em 30-05-2007,
na categoria: LA QUESTIONE DELLA LINGUA (degli coglioni)
|
Xa me tardaba ler algo novo, pero ten que haber vida alén do blogue.
Sinto non ter acudido a ningún deses eventos, pero as ereccións reclamaban a miña atención. En Bueu, o teu tocaio ha de estar pelando as barbas, así que imaxino que hai motivo para unha festa máis.
Oiga polho, está vocês esquecendo que em 2003 Alto Minho já organizara o I Mês da Língua, que efectivamente, ia desde 17 de Maio até 10 de Junho. Rematando, claro está, co que se chamou I Festa pola Língua, concerto na Praça de Santa Maria com Os Estoupacaldeiros, Gaiteiros de Alto Minho, Quempallou e Ruxe-Ruxe, com um bom sucesso de público.
Neste ano estamos a celebrar o V Mês da Língua, o cartaz da festa nom está fechado ainda, aceitamos propostas friquis.
Para mais informaçom visitar www.altominho.org
Caro Padín,
Caro Escolopendra,
Caríssimas/os amigas/os todas/os,
Creio que até o 41 de Maio (10 de Junho, Dia de Portugal, de Camões e das Comunidades Portuguesas) ou 42 (O Dia da Resposta) nom tirarei o saio nem atirarei a toalha (o agasalho).
Passo quase todo o tempo metido no blogue do I Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata. Alí podedes topar-me e alí espero a vossa visita.
Muitíssimo obrigado polos comentários e, como dixo um outro Douglas (D. MacArthur, nom D. Adams): I Shall Return! :-)
Comentários recentes