Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Quem somos?

      Quem somos?

      20-09-07

      A Sociedade Cultural Mádia leva! é um projecto comprometido com a lingua e a cultura galega, assim mesmo também trabalhamos por impulsionar a organizaçom do povo, a democracia participativa, a defesa da Terra e a luita pela autodeterminaçom da GALIZA.

      A Sociedade Cultural Mádia Leva! nasce no mês de Junho de 2007 promovida por um grupo de nacionalistas e independentistas galeg@s afincad@s em Lugo, que levavamos tempo trabalhando no activismo social e cultural da cidade. Em Setembro de 2007 abriamos as portas dum novo centro social na rua Amor Meilám. Já em 2012 decidimos mudar de local para o que temos actualmente na rua Serra de Ancares.

      Básicamente estes som os nossos objectivos:

      -Defesa da língua galega.
      Queremos umha Galiza socialmente monolíngüe em Galego em que cidadáns e cidadás escolham livremente o domínio e uso de outros idiomas. Respetarám-se todas as normas do galego, tanto a norma fixada pola AGAL, o padrom português e a norma da RAG.

      -Defesa do direito de autodeterminaçom para Galiza. A nossa aposta é cultural mas também política, nom é possível recuperar a nossa língua ou cultura sem soberania.

      -Trabalho político e intervençom social. Temos como objectivo o de trabalhar na criaçom de consciência nacional, social e feminista no seu sentido mais amplo e plural,na nossa cidade e comarca e intervir nos problemas e dinámicas associativas da mesma.

      -Aposta pola criaçom dum centro social. O nosso centro social pretende servir ao movimento associativo comarcal.

      O nosso funcionamento é assamblear e auto-gerido. Nom dependemos de subvençons nem ajudas institucionais para sobreviver. Ser associado ou associada significa contraer um mínimo compromisso económico para poder manter tanto o centro social como as diversas actividades.
      A assembleia mensal de sóci@s é o lugar onde decidimos o trabalho a realizar e debatimos todas as questons. Umha vez ao ano convocamos umha assembleia geral que é o máximo orgao de decissom da nossa Sociedade.

      cá'

      Escrito ?s 12:33:49 nas castegorias: actividades
      por SCMadiaLeva   , 311 palavras, 2645 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by open-source CMS software