Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      O caso de Núria Pòrtulas. A criminalizaçom da solidariedade.

      O caso de Núria Pòrtulas. A criminalizaçom da solidariedade.

      17-08-09

      No C.S. Madia Leva! vai-se celebrar nesta quinta-feira (xoves) 20 de agosto às 20.30 umha palestra sobre o caso de Núria Pórtulas a cargo de duas pessoas membros da sua campanha de apoio. O único que este processo tem provado é que Núria é umha mulher comprometida com a transformaçom da sociedade dumha perspectiva libertária e que no momento da sua detençom participava numha campanha de solidariedade contra a extradiçom a Itália dum preso anarquista. Pessoa que afinal foi absolta dos cargos que pesavam sobre ela. No entanto, o julgamento de Núria Pòrtulas continuou.

      O processo começou há mais de dous anos e meio, em 7 de fevereiro de 2007, quando a gironina Núria Pórtulas foi detida sob a acusaçom de tença de explosivos e pertença ou colaboraçom com organizaçom terrorista, aplicando-lhe a lei anti-terrorista e tendo de passar quatro meses em prisom preventiva. Em 7 de junho de 2007 saiu em liberdade provisória sob fiança e com sérias limitações à sua mobilidade.

      No mesmo dia da súa detençom, umha importante campanha na Catalunha reclamou a retirada dos cargos por nom haver qualquer prova que sustentasse a acusaçom. Nom foram encontrados qualquer explosivo ou material para a sua fabricaçom, nem a relaçom de Núria com qualquer organizaçom de carácter criminoso ou armado, pois declarou-se provada que nom existe essa suposta organizaçom. Tendo-a apenas relacionado com pessoas militantes dos movimentos sociais que estam em liberdade sem qualquer cargo por terrorismo.

      O 13 de julho de 2009 teve lugar o juízo na Audiência Nacional de Madrid, da que se derivou umha controversa condena a dous anos e meio de prisom polo delito de tentativa de colaboraçom com banda armada. sem ser demonstrado a existência de qualquer grupo armado, nem desta teórica colaboraçom. A campanha de apoio à represaliada catalã continua a denunciar o carácter político deste processo e a reivindicar a sua absoluçom, da mesma maneira que a sua defesa, que recorrerá a sentença no Tribunal Supremo.

      Para mais informaçom:

      madialeva@gmail.com

      http://elsud.org/nuria/

      http://www.youtube.com/watch?v=0A3Uwr6D7bg&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=l7LcLazmHy8

      Escrito ?s 11:48:04 nas castegorias: actividades
      por SCMadiaLeva   , 324 palavras, 1982 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          CMS software