Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Nom à repressom aos manteiros

      Nom à repressom aos manteiros

      09-10-09

      Na jornada de ontem organizou-se na praça Maior de Lugo umha protesta em contra do trato que recebem os inmigrantes que nestes dias de festas do Sam Froilam fam o seu trabalho. O acoso e perseguiçom policial contra o colectivo de inmigrantes foi a consigna dada polo concelho de Lugo, mentres a meirande parte da sociedade luguesa nom percebe que mal se fai co top manta. Já o ano passado foi muita a gente que increpou e impediu a detençom polo siples feito de estar na rua a ganhar-se a vida como podem.
      A protesta consistiu no despregamento de "top mantas" onde se denunciava a situaçom do colectivo de inmigrantes, a repressom policial,etc. O apoio a protesta foi muito alto e a gente de seguida lhe prantou cara a policia local que tentava confiscar o material que vendiam os manteiros.
      Ontem nove pessoas fôrom identificadas e é muito provável sejam denunciadas pola policia municipal polo feito de defender a dous inmigrantes que vendiam cd´s na rua. Mentres a pirateria é algo que todos e todas fazemos na nossa casa sem maior problema, os inmigrantes tenhem que padecer a repressom policial,detençons, e requisa do material que vendem. Nalguns casos o Código Penal actual pode impor mais pena por expor um Cd pirata na rua para sobreviver que por cometer um roubo com intimidaçom em determinados supostos.
      Para denunciar esta situaçom repressiva hoje repetirá-se a protesta às 18h diante do Concelho. Aliás vam-se recolher sinaturas. No nosso centro social já as temos para assinar.

      Escrito ?s 14:52:44 nas castegorias: actividades
      por SCMadiaLeva   , 252 palavras, 292 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          multiple blogs