Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Roteiro por Mondonhedo.

      Roteiro por Mondonhedo.

      19-10-09

      O próximo 24 de outubro a Agrupaçom de Montanha Águas Limpas (AMAL) organiza um roteiro na comarca da Marinha, arredor da vila de Mondonhedo. Para quem queira participar disponibilizam albergue para a noite anterior por 3 euros. Aliás para qualquer dúvida há o seguinte telefone de contacto: 630350045.

      Conhecendo o pais e também defendendo a Terra.

      Em Mondonhedo olhamos as desfeitas provocadas pola construçom de parques eólicos e das novas estradas, e como nom os eucaliptos que já invadem toda a comarca da Marinha. Contudo a fermosura da zona tem agora que enfrentar umha nova ameaça pola construçom de duas minicentrais, no Salto de Cabana e mais no rio Figueiras, isso si, coa oposiçom popular dos e das mindoniensas, dando lugar a que em Fevereiro se constituisse a plataforma Furapresas.

      Do Mádia Leva animamos a participar deste roteiro e também organizaremos carros para deslocar-nos até la.

      Informaçom sobre o roteiro de Mondonhedo do 24 de Outubro de 2009

      Duración: 7h 30 min aprox. entre 15-20 km

      O roteiro começa na área recreativa da Fervença, no vrao fai funçom de piscina fluvial, (situada a 3km do centro) mui de moda ultimamente pola próxima contruiçom dumhas mini-centrais. Subimos por um caminho que recorre à beira do rio Tronceda no que ascenderemos a ladeira dum monte (um par de costas pronunciadas) ate chegar à parróquia de Tronceda, próxima ao limite con Abadim.

      Dende ali poderemonos achegar até um dos pontos mais altos do concelho, A Toxiza, ubicada na zona que e conhecida como a Fraga Velha (LIC da serra do Gistral) lugar onde estivo fuxido o mítico guerrilheiro antifranquista Luis Trigo Chao " O Gardarrios". Próxima a esta zona havia um cruzeiro em honra ao jefe da Falanxe, asasinado por unha partida de anti-franquistas.

      No transcurso deste tramo onde poderemos observar os enormes destroços cometidos e os que ainda estam por se cometer no nome do PROGRESO.

      Na Toxiza, subiremos um pouco mais até alcançar a Pena da Roca (o segundo ponto mais alto do concelho),umha vez alí desceremos até a parróquia de Sam vicente,onde foron axusticiados alguns disidentes do regime (a esta altura teriamos que atravesar a n-634).

      Dende Sam Vicente até a zona do Valinhadares (recebe ese nome polo rio que banha esas ladeiras) o percurso discorre polo antigo caminho norte e por umhas pistas,despois de atravessar unha antiga louseira chegaremos ata o salto do coro, umha pequena cascada num entorno fermoso.

      Por último,acabaremos o roteiro colhendo umha pequena parte da rota da auga, atravessaremos umha pequena ladeira dum monte, até finalizar numha fonte que há o lado da praça da catedral.

      Escrito ?s 14:00:00 nas castegorias: actividades, roteiros
      por SCMadiaLeva   , 423 palavras, 522 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution free blog software