Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Vitória do movimento anti-taurino. Sárria nom terá touradas este ano.

      Vitória do movimento anti-taurino. Sárria nom terá touradas este ano.

      15-06-10

      Nom haverá touradas este ano em Sárria. Esta é a boa notícia que fai pouco conhecimos pola imprensa. Os sectores mais rançosos e espanholeiros ficam sem o seu espectáculo sanguinário. A pressom exercida contra as touradas o ano passado sem dúbida tem ajudado a que este ano nom tenhamos touradas nas festas do Sam Joám.
      Parabenizamos ao concelho de Sárria por nom ter apoiado ao sector do empresariado da vila que ano após ano quer traer a tortura e o sangue às festas de Sárria. E é que os próprios empresários organizadores o ano passado, comandados por Juan Santos, queriam este ano repetir ainda que eles mesmo reconhecessem publicamente que as touradas davam perdas económicas quantiosas, que eles mesmos tinham que pagar do seu peto. Demostra-se assim, e nom porque o digamos nós senom que eles o reconhecem, que este suposto "espectáculo" nom sae rendável na Galiza, que nom gosta e que o povo o sente como alheio.
      Sem o apoio económico de concelhos e demais instituiçons é seguro que as touradas nom se voltariam a organizar na Galiza.Contudo nom serve só justificar-se em razons económicas e cumpre que os concelhos, Sárria também se declarem livres de touradas.Cangas vem de faze-lo a começos deste ano, sendo o primeiro concelho na Galiza. É por isso que devemos pressionar e reinvindicar para que a sua "Festa Nacional" nom contínue em nengum lugar.Declaremos Galiza livre de touradas.

      Escrito ?s 12:04:47 nas castegorias: actividades
      por SCMadiaLeva   , 234 palavras, 418 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution