Abril

    Obradoiro pandeiro

    Reparaçom de bicis.

    Revista Nº 13

    29-M. Aberto do polvo.

    Solidariedade

    Dicionário e-Estraviz

    Pesquisa no e-Estraviz


    Busca

Crónica da visita do Apalpador.

Crónica da visita do Apalpador.

31-12-10

Continua:

A visita do Apalpador foi este ano muito agardada pola gente de Lugo. A isso das 18h00 aparesceu o gigante carvoeiro polo nosso centro social. Já levavam um tempo os seus trasnos a assar as castanhas e preparar as cantigas que o acompanhariam durante o passa-ruas. Coa presença já de muitas crianças diante do centro social saiu o Apalpador. Novamente subido no triciclo para facilitar-lhe o trabalho logo dumha semana de muito esforço, na que visitou muitos lugares da Galiza.
O passa-ruas foi animado coas cantigas ,a gaita e o tamboril passando pola rua Nova e dirigindo-nos depois dumha parada nos postos de artesania da praça da Soidade, cara a praça Maior, que a essas horas estava ateigada de gente.
Já perto das 19h00 saiu caminho do centro social Uxio Novoneira, passando pola rua da Rainha e a praça de Santo Domingo. O Apalpador saudou aos nenos e nenas que esperavam no "Uxio", onde logo de apalpar as barrigas e repartir castanhas tocarom e dançarom várias peças elaboradas para a ocasom. Logo de despedir as crianças até o vindouro ano, ainda ficou tempo para que saudará aos mais maiores e despedir com elas o ano que remata.
Já nom houvo tempo para mais e o Apalpador foi-se para as montanhas do Courel deixando ilusom em todas as gentes da cidade, em especial a nenos e nenas. A sorpresa deste ano foi a dumha nena que trouxo um presente ao Apalpador. Um paquete de castanhas no que hávia umha notinha na que a pequena escreveu "Para o Apalpador que tam bem se porta".
A figura do natal galego já nom é desconhecida como desmostra o feito de que muitas raparigas e raparigos de seguida o identificavam e se achegavam ao carvoeiro.
Também temos que agradecer aos músicos, pandereteiras, o gaiteiro e ao tamborileiro que animarom tanto esta especial visita. Ainda depois iam juntar-se de novo para despedir o 2010 cantando os reis polo bairro da Milagrosa.
Do Mádia Leva! ficamos contentes desta boa acolhida. Em breve subiremos mais fotos e um video desta visita.
Boas festas!

Escrito às 16:36:49 nas castegorias: actividades
por SCMadiaLeva Email , 344 palavras, 544 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

Sem feedback para este post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail não será mostrado no site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário (seu e-mail não será exibido.))
    contador de visitas
    A Sociedade Cultural Mádia leva! é um projecto comprometido com a lingua e a cultura galega, assim mesmo também trabalhamos por impulsionar a organizaçom do povo, a democracia participativa, a defesa da Terra e a luita pela autodeterminaçom da GALIZA.
    madialeva.gz@gmail.com
    Rua Serra de Ancares 18 rés-do-chao CIF:G-27360825

    Ligações

    Colectivos Lugo
    Participamos em
    Informaçom comunitária
    Sociedades
    Outros colectivos
blog software