Atividades

    II Olimpiadas Populares

    Clube de leitura português

    NOVO LOCAL

    Colabora com nós:

    Revista Nº 5

    Campanha língua.

    Dicionário e-Estraviz

    Pesquisa no e-Estraviz


    Busca

    Mádia leva!

    Os teus presentes compra-os no centro social.

    Os teus presentes compra-os no centro social.

    28-07-11

    Como projecto autogerido que somos, nom dependemos de subvençons de ningum tipo, senom do nosso trabalho voluntário e das contribuçons dos sócios e sócias. É por isso que este Natal animamos a comprar os vossos presentes na loja do centro social, onde poderedes atopar livros, música, documentários ou roupa de diversos colectivos.

    Estas som algumhas das novidades que nos chegarom, o resto do material podes consulta-lo nas diferentes entradas da secçom da loja.

    Editado pola Liga Nacional de Bilharda, LNB:
    -Duplo CD . República Billarda. O Varal Records.
    Os quartos acadados coa elaboraçom deste projecto destinarám-se à difussom da bilharda. Os discos estám compostos de perto de 30 grupos galegos que dedicam os seus temas a este desporto.
    -Calendário 2012 da LNB.

    Editados pola Gentalha do Pichel:
    -Teoria de inverno. Os presente do Apalpador.
    Coletânea de artigos sobre a figura do Apalpador que aprofundam nas diferentes investigaçons desenvolvidas neste campo, as intuiçons que guiam os autores e as informaçons orais dispersas. A Teoria de Inverno é umha reflexom coletiva que pretende abrir caminho, ser a primeira pedra de um conjunto de estudos mais profundos, mais sistemáticos e mais alargados sobre a nossa identidade, mitologia e tradiçons. Parte dos lucros vam destinados à escola Semente.

    Editado por Diário Liberdade:
    -A estória do Apalpador, o carvoeiro mágico do Courel.
    Com textos de Diego Bernal e dezasseis desenhos do pintor viguês Manuel Bernal, a estória recria a lenda deste carvoeiro denominado nalguns pontos da Galiza Pandegueiro ou Apalpa-barrigas e que foi resgatado do esquecimento há uns anos graças ao trabalho do associacionismo cultural galego.

    Editados pola Escola Popular Galega:
    -Arredismo e tradiçom. O campesinado galego face a modernizaçom.
    -Palavras com maiúsculas. Experiências militantes na Galiza. 1970-2005.

    Editado por Estaleiro Editora.
    -Cartas do Cárcere (Antologia). Antonio Gramsci. 2011 | 10€

    Editado por Ceivar:
    -Recopilatório de grupos galegos. Ruido anti-repressivo. CD. 10 euros.

    Escrito às 11:58:26 nas castegorias: material, actividades
    por SCMadiaLeva Email , 301 palavras, 539 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!

    Endereço de trackback para este post

    Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

    Sem feedback para este post ainda

    Deixe o seu comentário


    Seu endereço de e-mail não será mostrado no site.

    Sua URL será exibida.
    (Quebras de linha se tornam <br />)
    (Nome, e-mail & website)
    (Permitir que usuários o contatem através de um formulário (seu e-mail não será exibido.))
      contador de visitas
      A Sociedade Cultural Mádia leva! é um projecto comprometido com a lingua e a cultura galega, assim mesmo também trabalhamos por impulsionar a organizaçom do povo, a democracia participativa, a defesa da Terra e a luita pela autodeterminaçom da GALIZA.
      madialeva.gz@gmail.com
      Rua Serra de Ancares 18 rés-do-chao

      Ligações

      Colectivos Lugo
      Participamos em
      Informaçom comunitária
      Sociedades
      Outros colectivos
    powered by b2evolution free blog software