Novembro

    Recomendaçons

    Revista Nº 15

    Dicionário e-Estraviz

    Pesquisa no e-Estraviz


    Busca

III Polvada contra a hispanidade.

III Polvada contra a hispanidade.

11-10-11

O dia 12 de outubro celebra com nós o final de festa do Sam Froilam jantando polvo à feira.

Continua:

A conquista imperialista das colónias na América é celebrada o 12 de outubro polo estado espanhol, como o Dia de la Hispanidad (antes Dia de la Raza). Aliás é a Festa Nacional de España, com desfile militar presidido polos Borbons. Festa do nascimento do imperialismo espanhol, inseparável dos valores fascistas que som a sua base. Data também da festa da Guarda Civil, garante da repressom e valores autoritários. Coa Transiçom figerom o oportuno lavado de cara, retirando em parte a estética fascista, difuminando a proclamaçom colonialista sobre os povos da América,etc mas mantiverom a essência.
Na América também nom celebram a conquista genocida dos espanhois senom que por exemplo os paises bolivarianos convocam o Dia da Resitência Indígena. As manifestaçons soem ser multitudinárias. Em 2004 chegarom a derribar a estátua de Colón de Caracas. O EZLN justificou a sua luita na 1ª Declaraçom da Selva Lacandona chamando à resistência indígena como sinal de identidade: "Somos produto de 500 anos de luitas" afirmarom entom os indios rebeldes.
Na Galiza rejeitamos está celebraçom. Por isso em Lugo nos últimos tempos vimos convocando a jornada do "Polvo contra a Hispanidade", que encaixa muito bem coa gastronomia própria do Sam Froilam. Como galegas e galegos nom temos nada que celebrar o 12 de outubro e como lucenses celebramos as nossas festas. Os mesmos Reyes Católicos que finaciarom a Colón dedicavam-se à “Doma e castraçom do Reino de Galiza”, começando a época dos séculos escuros para a nossa cultura e língua. Começando o nosso sometimento como povo.

Escrito às 09:42:51 nas castegorias: actividades
por SCMadiaLeva Email , 266 palavras, 354 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

Sem feedback para este post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail não será mostrado no site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário (seu e-mail não será exibido.))
    contador de visitas
    A Sociedade Cultural Mádia leva! é um projecto comprometido com a lingua e a cultura galega, assim mesmo também trabalhamos por impulsionar a organizaçom do povo, a democracia participativa, a defesa da Terra e a luita pela autodeterminaçom da GALIZA.
    madialeva.gz@gmail.com
    Rua Serra de Ancares 18 rés-do-chao CIF:G-27360825

    Ligações

    Colectivos Lugo
    Participamos em
    Informaçom comunitária
    Sociedades
      Outros colectivos
blog soft