Associa-te

    Palestina livre

    LNB 24/25

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Lume Novo Anti-especulativo!! (23 de Junho)

      Lume Novo Anti-especulativo!! (23 de Junho)

      17-06-09

      Mais um ano organizamos o lume novo e iste repetimos experiência com a gentalha da associaçom pola defesa do parque Rosalia e sumamos o pessoal do C.S. Vagalume.

      Como de costume na rúa Sam Xillao, baixo o Mercadona de Fontinhas. Desde às 20h00 com foliada, jogos populares, chouriços, comida vegana, sardinhas,...muita festa e reivindicaçom contra os destrutor-especuladores

      Escrito ?s 15:47:51 nas castegorias: actividades
      por SCMadiaLeva   , 64 palavras, 530 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      1 comentário

      Comentário de: Tojo [Visitante]
      Tojo

      Ei, mais umha vez gostava de meter o dedo numha questom ortográfica, gha, gha, gha.. Isto é, acho é mais apropriado utilizar a forma rua Sam Juliao que sam Juliam, como o demostra a toponímia galega que sobreviviu ao castrapo. Eu sou da Póvoa do Sam Juliao, aliás fique Xián, mas no Páramo há umha paróquia que ainda se chama literalmente, Sam Juliao. Ou, que magnífico é o mundo das letras!!!! Procurarei nom falatar e ademais aproveito para saber que gente está interessada em participar na resistência celto-galaica durante as festas latinas do Arde-Lucus.

      Beijinhos e apertas para tod@s!

      17-06-09 @ 21:58
        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution