Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      O nosso centro social foi atacado a noite do dia 11.

      O nosso centro social foi atacado a noite do dia 11.

      13-07-10

      Na noite do dia 11 o nosso centro social foi atacado, reproducimos o comunicado da nossa associaçom denunciando os feitos:

      COVARDES

      Esta é a qualificaçom que merecem os autores dos estragos sofridos no nosso local social na noite do 11 de julho, supostamente na celebraçom da vitória da selecçom de Espanha no mundial de futebol.

      Efectivamente o espanholismo mais descerebrado, aquele que nom tem outros argumentos que o álcool e a pressom grupal causou graves danos no nosso local social rompendo a porta de entrada, supostamente com garrafas valeiras.

      A nocturnidade e o apoio da situaçom de irracionalidade incitada polos médios de comunicaçom provocou que umha suposta celebraçom futebolística se convertisse numha exaltaçom do fascismo espanholista, da galegofóbia e da violência. Dicimos nocturnidade porque está claro que os autores do ataque nom se atreveriam a fazê-lo coa luz do dia e com membros da associaçom dentro, por medo a ter-se que enfrontar depois às consequências. Issa é a forma de fazer naçom dos espanhóis : covardia, mentira e irracionalidade.

      Sabemos que espertamos o ódio de todos aqueles que sentem nostalgia da Espanha imperial e a paz dos cemitérios. Mas anunciamos-lhes desde aquí que o seu projecto está fracassado quando depende básicamente de exaltaçons irracionais como a do Mundial de futebol ou a paletada de Eurovisiom. O seu projecto nacional ganha-os co espectáculo e a emoçom, mentras banqueiros, especuladores e empresários pactam despidos livres, rebaixas nas pensons, jubilaçons aos 70, subidas de IVA, menos sanidade, etc. Covardes som também os autores do ataque ao nom querer enfrentar a crua realidade que lhes vai a impor o capital. É covardia fugir dos problemas reais e refugiar-se na emoçom coletiva fabricada por outros.

      Desde Madia Leva ! pensamos seguir dando a cara, sem covardias nem amparando-nos na massa irracional, e coa conviçom da luita polos direitos nacionais que a Galiza correspondem como Povo. Direitos que sabemos que nom se sostenhem sobre os espectáculos de massas nem o embrutecimento das emoçons dirigidas desde arriba, senom sobre as convicçons das pessoas e da solidariedade do nosso Povo bom e generoso.


      Denantes mort@s que escrav@s !

      Viva Galiza ceive !

      Escrito ?s 11:02:10 nas castegorias: actividades
      por SCMadiaLeva   , 347 palavras, 1436 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      5 comentários

      Comentário de: Eu [Visitante]
      Eu

      Qué poucas luces tedes!
      Ter na entrada esse cartaz num día assi.

      13-07-10 @ 10:18
      Comentário de: Pepe [Visitante]
      Pepe

      paréceme ben, se normalmente sodes vós os que emporcallades os valados e as propiedades alleas venvos ben saborear o que significa.

      13-07-10 @ 13:59
      Comentário de: Jonathan Ramos [Visitante]  
      Jonathan Ramos

      Mio boas
      Gostariame facervos chegar o meirande dos apoios apos do ataque fascista do nacionalismo “democratico” Espanhol contra vosa sede, este e o tipoo de feitos que a prensa espanhola non resalta quero que seguro ferveria o sangue se tivese acontecido ao contrario, e a sede atacada fose do PP ou de calquera outra institucion Espanholista.
      Saude e Patria

      13-07-10 @ 14:29
      Comentário de: Pericám [Visitante]
      Pericám

      Avante o Mádia Leva!! Muita força!

      13-07-10 @ 19:19
      Comentário de: Alexandre e Sabela [Visitante]
      Alexandre e Sabela

      Sempre estaremos con vos, ainda que non comportamos toda a vosa ideoloxía. Os pretos, os que falamos en galego, temos dereito a ser “brancos” pero en galego.

      Unha moi cordial aperta e adiante. Querémosvos moito

      14-07-10 @ 21:59
        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          free open source blog