Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Nom queremos touradas em Sárria.

      Nom queremos touradas em Sárria.

      10-06-11

      A começos de mês conheciamos a intençom do empresário Juan Santos de organizar as touradas em Sarria durante as festas de Sam Joám. Logo dumha semana ainda nom está confirmado, como admitiu o próprio promotor.
      Desde o Mádia Leva! participamos activamente na oposiçom as touradas no último ano que se celebrou, no 2009. Pensamos que nos anos que nom houvo touradas ninguem as botou de menos na vila. Sobram os motivos para rematar com esta mal-chamada festa: o trato cruel, a tortura e morte dos touros , a ligaçom co fascismo e coa direita espanhola, a oposiçom do povo galego a esta "festa" alheia a nossa cultura, o machismo que representa todo o espectáculo,etc.
      A plataforma antitaurina galega Galiza, mellor sen touradas, vem de anunciar que convocará protestos o dia 26 se finalmente as touradas se organizam. Para a plataforma as touradas, só podem ter lugar com dinheiro público. Segundo indicam, quando o Concelho nom a financiou só se celebrou umha em 2009, apoiada por empresarios locais, que foi um claro fracasso económico e de assistência. Sinalam também que o organizador do espectáculo viveu do dinheiro público durante demasiado tempo. «Foi possívelmente o empresário mais subvencionado da localidade embora de nom criar nem um posto de trabalho estável na localidade».
      Do Mádia leva! aderimos todas as acçons que se levem a cabo para rematar coas touradas em Sárria e na Galiza para sempre.

      Juan Santos. Este é o nome do empresário que desde fai anos teima em organizar touradas na vila de Sárria. Ele representa a empresa Toros Piedrahita S.L. umha sociedade limitada de Hoyocasero em Avila. Esta empresa dedica-se a promoçom de espectáculos taurinos.
      A relaçom de Juan Santos vem de longe , já em 1978 organizou as touradas na vila por vez primeira e desde entom foi o principal, quando nom o único promotor das corridas. Dos últimos cinco anos só em dous houvo touradas durante as festas do San Joám. O ano passado suspendeu-se porque nem empresários da vila nem as instituiçons municipais apoiarom a iniciativa deste empresário.
      A última que se organizou foi em 2009 entre umha forte oposiçom antitaurina, que nom se derá em ediçons anteriores, que fixo muito dano a imagem dos organizadores. Os dous anos anteriores nom se realizou mas principalmente por motivos económicos. No 2006 realizou-se deixando perdas que se asumirom das arcas municipais. Seria o último ano logo de décadas facendo-se de jeito continuo.
      O que esta demostrado é que nom resulta rendível economicamente realizar este evento, principal motivo de que já ninguem apoie a Juan Santos. De feito declarou que se este ano voltavam as touradas nada teria a ver co apoio de empresários locais.
      Agardemos que nom voltem , nem este ano nem nunca mais.

      Escrito ?s 20:03:05 nas castegorias: actividades
      por SCMadiaLeva   , 447 palavras, 707 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      1 comentário

      Comentário de: José Soares [Visitante]
      José Soares

      Car@s amig@s,
      Está em curso uma tentativa de transformar as touradas em Festa Regional dos Açores, só assim se compreende que a Assembleia Legislativa Regional dos Açores ( o órgão máximo da autonomia) organize uma tourada na próxima segunda-feira.
      Esta iniciativa deve merecer o máximo repúdio por parte de todos nós. Nesse sentido apelamos a que envie o texto abaixo ou outro a manifestar a sua discordância, a que divulgue o máximo possível pelos seus contactos.
      Também poderá enviar e-mails, subscritos por mais do que uma pessoa.

      As melhores saudações
      José Soares



      Exmo. Senhor

      Deputado da Assembleia Legislativa Regional dos Açores

      É do nosso conhecimento que a Assembleia Legislativa Regional dos Açores vai integrar uma tourada no programa das Comemorações do Dia dos Açores, a realizar no próximo dia 13 de Junho.
      Ao incluir uma tourada nas comemorações do Dia da Região, o Estado está a subverter o seu papel, promovendo e instigando a violência e a discriminação e a fomentar a discórdia e a desunião, entre os açorianos, quando opta por esbanjar dinheiro público num espectáculo que cada vez mais pessoas contestam. Quando o movimento pelos direitos dos animais - como já foi o das mulheres, dos negros, das crianças, dos velhos, dos deficientes - em todo o mundo ganha expressão e força, nos Açores perde-a.
      Os Açores, como destino turístico de excelência, nomeadamente na sua ligação com a natureza, não pode pactuar com actividades que prejudicam o desenvolvimento dum turismo de qualidade ligado ao respeito pelos animais e valores naturais.
      Sabendo que alguns deputados já manifestaram o seu desagrado com tal evento, vimos apelar para que manifeste o seu repúdio pela inclusão de uma tourada no Dia dos Açores e para que não compareça ao acto.
      Com os melhores cumprimentos
      Nome

      11-06-11 @ 09:19
        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          multiple blogs