Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Mudamos de local em fevereiro.

      Mudamos de local em fevereiro.

      16-01-12

      O centro social situa-se desde o mês de fevereiro de 2012, na rua Serra de Ancares, nº 18. Contamos com um espaço de 320 metros quadrados divididos em distintos espaços e salas.

      Nas três imagens de acima olhamos o que é sala principal do local. Na imagem de abaixo olhamos a entrada para ir a parte baixa, onde estám o espaço de colectivos, a sala de reunions e a cozinha. Subindo as escaleiras atopamos em primeiro lugar a sala de arquivo, o espaço de crianças e a sala de cursos.

      Imagem do arquivo.

      Espaço para as crianças

      Sala dos cursos.

      Espaço para os colectivos, obradoiros e juntanças.

      Cozinha.

      Arrincamos 2012 coa olhada posta na nossa mudança de local. Durante janeiro trasladamo-nos à rua Serra de Ancares, no número 18. O novo local oferece melhores possibilidades.Aliás continuamos no centro de Lugo, ainda que fora das muralhas, estamos a poucos metros da Ronda da Muralha (na zona do Multiusos da Xunta).
      A decissom de mudar de local vem-se baralhando desde fai meses, estudando bem todas as alternativas que fômos atopando. Para nós é importante o tema das finanças, o ser um projecto autogerido, sem cobrar qualquer subvençom de instituiçons, polo que é complexo manter a quantidade de gastos que gera um centro social.
      A nova ubicaçom e o novo local gostarom a maioria de sócios e sócias logo de olhar distintas alternativas que fôrom aparescendo. Começamos pois umha nova etapa deste projecto, igual de carregada de ilusons, novas ideiais e projectos a que animamos a participar.
      Janeiro foi o mês do traslado e obras e os dias 10 e 11 de fevereiro tivemos a inauguraçom em Serra de Ancares, cumha grande acolhida.
      Seguimos abertas a todas as colaboraçons possíveis polo que animamos a que cadaquem ajude ou colabore da melhor maneira que veja.

      Escrito ?s 11:54:30 nas castegorias: actividades, local
      por SCMadiaLeva   , 294 palavras, 987 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution