Maio

    1 de junho

    2 de junho

    SÁRRIA TOURADAS NOM

    Assina!

    Revista Nº 9

    Dicionário e-Estraviz

    Pesquisa no e-Estraviz


    Busca

Categoria: local

Video da inauguraçom do novo centro social.

14-02-12

Escrito às 20:14:34 nas castegorias: local, opinióm
por SCMadiaLeva Email , 0 palavras, 731 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
Crónica e imagens da inauguraçom.

13-02-12

Esta sexta e sábado foi a inauguraçom em Serra de Ancares.

Leia mais »

Escrito às 19:14:21 nas castegorias: local, opinióm
por SCMadiaLeva Email , 276 palavras, 242 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
Mudamos de local em fevereiro.

16-01-12

O centro social situa-se desde o mês de fevereiro de 2012, na rua Serra de Ancares, nº 18. Contamos com um espaço de 320 metros quadrados divididos em distintos espaços e salas.

Nas três imagens de acima olhamos o que é sala principal do local. Na imagem de abaixo olhamos a entrada para ir a parte baixa, onde estám o espaço de colectivos, a sala de reunions e a cozinha. Subindo as escaleiras atopamos em primeiro lugar a sala de arquivo, o espaço de crianças e a sala de cursos.

Imagem do arquivo.

Espaço para as crianças

Sala dos cursos.

Espaço para os colectivos, obradoiros e juntanças.

Cozinha.

Leia mais »

Escrito às 11:54:30 nas castegorias: actividades, local
por SCMadiaLeva Email , 294 palavras, 392 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
Galeria fotográfica do primeiro centro social. 2007-2012.

17-11-09

Situado na rua Amor Meilam no número 18,este foi o primeiro local do Mádia Leva! desde setembro de 2007 até janeiro de 2012.

Fachada do local.

Biblioteca e sofas.

Leia mais »

Escrito às 02:07:21 nas castegorias: local
por SCMadiaLeva Email , 82 palavras, 972 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
AMPLIAMOS ESPAÇO DO C.S. COM UM NOVO ANDAR

11-08-09

Este verao temos que dar jeito ao novo andar do que dispomos no Mádia Leva! Assim ampliamos o espaço para continuar a fazer activismo em prol da construçom nacional e abrimo-lo ao associacionismo da cidade que precise de espaços onde realizar as suas actividades.Informamos que nas quartas e quintas feiras deste mês desde às 19:30h combinamos para fazer obras.

Leia mais »

Escrito às 02:05:51 nas castegorias: local
por SCMadiaLeva Email , 147 palavras, 462 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
Horário do Centro Social

12-07-09

Desde esta semana até Setembro o nosso local abrirá só as segundas (luns) a sextas-feiras (venres). Os sábados abre-se se há actividades.
Horário de 19:30h a 22:30h.

Escrito às 01:31:17 nas castegorias: local
por SCMadiaLeva Email , 27 palavras, 129 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
Inauguraçom da sala Helena Talho no nosso centro social

22-01-08

Na próxima sexta-feira dia 25 de Janeiro desde às 20:00hh inauguraremos a
Sala Helena Talho no nosso centro social. O acto irá precedido das palavras de companheir@s de militáncia da Helena e sóci@s actuais do Mádia Leva!
Também será colocada umha praca com umha resenha sobre a sua luita bem desde organizaçons independentistas nas que militou, bem desde os movimentos sociais da cidade nos que estivo presente.
Ao final do acto haverá uns petiscos.

Escrito às 20:30:00 nas castegorias: actividades, local
por SCMadiaLeva Email , 73 palavras, 197 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
Festa de inauguraçom

20-09-07

O dia 14 de Setembro de 2007 tem lugar a festa de inauguraçom do nosso Centro Social.Nos dias prévios foi muito o trabalho de difussom, enviando convites a diversos colectivos e associaçons da cidade e a toda a vizinhança próxima ao local.
A festa começa contra as 20h00, nesta ofértanse petiscos de graça mais ceia. Logo da apresentaçom do projecto às e aos presentes deu começo a festa.

A música correu a carrego dos antigos componhentes de "Fuxan os ventos" hoje em "A Quenlha" Mini e Mero e depois houvo foliada durante toda a noite ofrecida por toda a gente que trouxo o seu próprio instrumento.
A inauguraçom foi um total exito por a afluência de gente, já que o local estivo ateigado.
Mais um passo do soberanismo lucense que se dota dum espaço referencial para continuar a construir umha Galiza Ceive.

Leia mais »

Escrito às 12:53:26 nas castegorias: local
por SCMadiaLeva Email , 140 palavras, 189 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
Em construcçom

25-08-07

O Centro Social Mádia Leva! é um projecto autogerido e no que, desde um primeiro momento, investimos o nosso esforço. Lugar de encontro, de aprendizagem, de lazer,... Esta situado “intra-muralha” na rua Amor Meilán (antiga rua do Sol) Nº18 rés-do-chao. (na coluna da direita do blogue podes aceder ao mapa)
Neste espaço é onde realizamos a maioria das nossas actividades e esta disponhivel para o uso de todo o movemento social de Lugo. Lembrade, se queredes reunir-vos, organizar palestras, projecções, festas,... só tedes que solicita-lo.
Neste tempo, desde que o Centro Social abriu as suas portas, em Setembro do 2007, dotamo-lo cada vez de mais serviços e a dia de hoje atoparás: rede wi-fi e computadores para conectar-te gratuitamente a internet, biblioteca (listagem de livros*), videoteca (listagem), umha loja com material de diferentes colectivos, um pequeno bar com preços populares, jogos (matraquilho, dardos, jogos de mesa,...), projector e um espaço para os mais pequenos com livros e brinquedos.
A sala Helena Talho é a parte de atrás do centro e nela adoitam têr lugar os cursos, as reunions,...
Nom o penses mais, achega-te polo Centro Social Madia Leva!.

Este é o nosso horario:

Domingos fechados.
De segunda-feira (luns) a Sábados de 19h30 a 22h30.

Escrito às 20:00:11 nas castegorias: local
por SCMadiaLeva Email , 203 palavras, 532 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!
    contador de visitas
    A Sociedade Cultural Mádia leva! é um projecto comprometido com a lingua e a cultura galega, assim mesmo também trabalhamos por impulsionar a organizaçom do povo, a democracia participativa, a defesa da Terra e a luita pela autodeterminaçom da GALIZA.
    madialeva.gz@gmail.com
    Rua Serra de Ancares 18 rés-do-chao CIF:G-27360825

    Ligações

    Colectivos Lugo
    Participamos em
    Informaçom comunitária
    Sociedades
    Outros colectivos
powered by b2evolution free blog software