Outubro

    Revista Nº 15

    Dicionário e-Estraviz

    Pesquisa no e-Estraviz


    Busca

Crónica e imagens da inauguraçom.

Crónica e imagens da inauguraçom.

13-02-12

Esta sexta e sábado foi a inauguraçom em Serra de Ancares.

Continua:

Foi muita a gente que visitou o novo centro social nestes dous dias. A sexta-feira foi a apresentaçom dos actos, cumha breve intervençom na que se destacou o trabalho da nossa Sociedade nos últimos anos, deixando claro que mantemos firme o nosso compromiso com Galiza e cos movimentos populares da cidade. Assim mesmo lembramos que este novo local quer ser um impulso renovado para todo este projecto.
A sexta contamos coa presença de A Quenlla, ainda que estava anunciado que iam vir Mini e Mero afinal veu quase todo o grupo, dando um concerto que nos deixou ,como soem fazer, altamente satisfeitas.
O sábado , algo mais tarde da hora marcada, arrincou o encontro de centros sociais, o que assistirom a Gentalha do Pichel de Compostela, o Sem Um Cam de Ourense, o Vagalume de Lugo, o CSO Palavea da Corunha e mais o nosso centro social. O encontro prolongou-se até algo mais das sete da tarde. Já sobre às oito voltou-se a encher o local agardando as actuaçons musicais dos grupos lucenses, Pinchacarneiros e Milesios. Estes dous grupos derom uns grandes concertos e sorpreenderom gratamente a quem nom os conheciam. Música folque e tradicional que animou ao pessoal assistente.
Todo isto acompanhado os dous dias de ceias a preço populares, curradas na nossa rescem estreada cozinha. Caldo, fabada, creme de porros, chouriços ao vinho, empadas e filhoas para acompanhar a boa música e a festa.
Desde aqui o nosso agradecimento aos grupos, aos centros sociais que nos acompanharom no encontro e a toda a gente que se deixou caer por aqui nesta jornada de inauguraçom.

Escrito às 19:14:21 nas castegorias: local, opinióm
por SCMadiaLeva Email , 276 palavras, 361 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

Sem feedback para este post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail não será mostrado no site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário (seu e-mail não será exibido.))
    contador de visitas
    A Sociedade Cultural Mádia leva! é um projecto comprometido com a lingua e a cultura galega, assim mesmo também trabalhamos por impulsionar a organizaçom do povo, a democracia participativa, a defesa da Terra e a luita pela autodeterminaçom da GALIZA.
    madialeva.gz@gmail.com
    Rua Serra de Ancares 18 rés-do-chao CIF:G-27360825

    Ligações

    Colectivos Lugo
    Participamos em
    Informaçom comunitária
    Sociedades
      Outros colectivos
multi-blog engine