Associa-te

    LNB 22/23

    Apoia-nos

    Outro Garañón...

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

          Busca

        Sexta-feira, 30 de novembro. Um ano sem Maria e Antom.

        Sexta-feira, 30 de novembro. Um ano sem Maria e Antom.

        26-11-12

        O próximo dia 2 de dezembro vai fazer um ano do seqüestro de Maria e Antom, militantes independentistas e companheir@s do centro social. Levam um ano sem juiço e dispersad@s longe da Galiza.
        Do Mádia Leva! fazemos um chamamento a participar o próximo dia 30 de novembro na concentraçom convocada por Ceivar em Lugo (praça Maior diante do Concelho às 20h30) e na posterior ceia no nosso centro social.
        Aquelas pessoas que queiram apontar-se a ceia podem enviar-nos um mail ou confirmar no centro social a sua assistência.
        A seguir podes ler o panfleto que editou para a ocasom Ceivar-Lugo.

        UM ANO DE SEQÜESTRO: ANTOM E MARIA LIBERDADE! QUE VOLTEM A CASA!
        De Ceivar nom passou um só mês sem que lembrassemos a situaçom dos presos e da presa independentista e em especial de Maria e Antom, seqüestrados numha sexta-feira dia 2 de dezembro aqui em Lugo, vai fazer justo o ano.
        O estado de exceçom que Espanha aplica ao que chamam terroristas é de total impunidade. Um grande despregamento operativo de homes encarapuçados, todo calculado para demostrar a eficácia policial diante da ameaça separatista. Os médios de comunicaçom já sabem perfectamente o que há que dizer, nom pode variar umha vírgula da versom do Ministério e da policia, nisto nom há pluralidade possível, nem por suposto contrastaçom algumha. Dá igual que nom existam provas, todos temos computadores na nossa casa , garrafas valerias ou documentaçom. A presunçom de inocência que pidem para os corruptos e mafiosos nom existe para nós. Por desgraça o protocolo da repressom já se nós fai familiar , incomunicaçom, torturas, Audiência Nacional, prisom preventiva e dispersom. Logo virá o trato nojento de instituçons penitenciárias e dos lacaios ao seu serviço. Fai menos de um mês comprovou-se coa operaçom em Ferrol na que sequestrarom mais um independentista e na qual se viu involucrada a sua companheira e o seu filho. A Silvia foi posta em liberdade sem cargo algum, ainda que os medios de comunicaçom tiverom claro desde o primeiro momento que estava vinculada a direcçom da Resistência Galega. Dous dias depois nom tivo tanta repercusom a sua saida em liberdade. Júlio pola contra terá que passar um tempo na cadeia embora as provas da acusaçom nom demostrem nada realmente.
        Antom e Maria tiverom o mesmo trato fai um ano. Fôrom seqüestrados na rua e" linchados" por mercenários que dim ser jornalistas. Os e as que os conheciamos sabemos que participavam ativamente nos movimentos sociais e culturais da cidade , tinham os seus trabalhos e sobretodo amavam por riba de todo o seu pais, a Galiza. Fôrom capturados quando estavam a participar num ato público num centro social de Lugo. Ainda hoje nom tiverom juízo nem som declarados culpáveis de nada. Maria atopa-se hoje na cadeia de Villabona em Asturies mas já passou por três centros penitenciários neste tempo todos a centos de quilometros da sua casa. Antom leva um ano em cadeias de Madrid, hoje em dia em Aranjuez. A dispersom também é tortura, aplicada sistemáticamente a dissidência política e nomeadamente aos 11 presos e a presa independentista.
        A sua culpa é ser independentistas revolucionários. A sua culpa é luitar por umha Galiza livre e por umha sociedade mais justa. A sua situaçom demostra até que ponto Espanha é um estado torturador e antidemocrático contra o que devemos luitar.
        Nom deixaremos sós aos nossos presos e presas.
        Liberdade independentistas!

        Escrito ?s 16:38:59 nas castegorias: opinióm
        por SCMadiaLeva   , 557 palavras, 384 views     Chuza!

        Endereço de trackback para este post

        Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

        Ainda sem comentários

          madialeva.gz@gmail.com
          Rua Serra de Ancares 18
          Horário
          De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
          CIF:G-27360825
            blog software