Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      O sábado 15 manifestaçom de apoio a Antom, Maria, Teto e Edu.

      O sábado 15 manifestaçom de apoio a Antom, Maria, Teto e Edu.

      13-06-13

      Manhá sábado 15 de junho às 19h00 desde a Alameda manifestaçom solidária em Compostela. Organiza Ceivar.
      Nom à criminalizaçom do independentismo.
      A seguir deixamos o manifesto cidadám de solidariedade com os independentistas que serám julgados em Madrid e que assinamos junto a outros 32 colectivos


      Manifesto Cidadám de Solidariedade com os independentistas julgados em Madrid

      Os agentes sociais, sindicais e políticos que assinamos esta declaraçom queremos transmitir à sociedade galega, à vista do juízo de quatro independentistas galegas a celebrar na Audiencia Nacional de Madrid Nos próximos dias 24 e 25 de junho, as seguintes questons que provocam em nós profunda preocupaçom e consideramos da máxima importáncia:

      1ª Denunciamos a excecionalidade jurídica a que estám submetidos os cidadáns galegos Eduardo Vigo Domínguez, Roberto Rodrigues Fialhega e Antom Santos Peres, presos sem se celebrar o seu juízo desde há ano e meio e dispersados a centos de quilómetros dos seus lugares de residência num incumprimento flagrante da legislaçom e dos convénios e acordos internacionais assinados polo Estado espanhol nesta matéria que reflitem, com absoluta claridade, que nengum preso ou presa pode permanecer encarcerado longe do seu lugar de residência e contorna social.

      2ª Queremos exprimir a nossa solidariedade e afecto aos familiares dos independentistas presos e denunciar a extorsom económica à que som submetidos como resultado da dispersom penitenciária, que se traduz num gasto semanal insustentável para deslocar-se a prisons situadas a centos de quilómetros e poder visitar, durante só 45 minutos, os seus seres queridos. Além desta extorsom, sumemos o esgotamento físico e o risco de acidente em estradas durante meses e anos e compreenderemos que esta situaçom, além de ilegal, é inumana.

      3º Preocupa-nos o intenso impulso político que adivinhamos neste juízo, com petiçons que alcançam 64 anos de cárcere para a e os independentistas julgados e a certeza de que, como tribunal de exceçom que é, a Audiencia Nacional responde a directrizes políticas e carece das mínimas garantías jurídicas exigíveis, como já denunciárom organizaçons de direitos humanos e instáncias internacionais.

      4ª A nossa preocupaçom alcança o zénite ante a possibilidade de que este tribunal ditamine nesse juízo a existência dumha ?organizaçom terrorista? na Galiza da que supostamente fariam parte os processados e a processada Maria Ossório. Esta é, de fato, junto às desorbitadas penas solicitadas, a questom essencial a dirimir e a que possibilita semelhantes petiçons. Valoramos que a formalizaçom jurídica da existência desta suposta ?organizaçom? é umha estratagema do Estado para abrir as portas à criminalizaçom do soberanismo, facilitando detençons, ilegalizaçons e o agravamento do já de por si agudo déficit democrático que suportamos.

      Neste sentido, chamamos à sociedade a valorizar e reivindicar os pontos acima expostos e a estar alerta ante a eventualidade de que, no que pode ser unha aplicaçom em Galiza do que se conhece como Direito Penal do Inimigo, o juízo dos dias 24 e 25 dé pé a umha volta de porca na repressom política contra a ideologia e as organizaçons soberanistas e independentistas que seria de todo ponto de vista antidemocrática e inaceptável.

      Adiante
      Agir
      Assembleia da Mocidade Independentista (AMI)
      Briga
      Causa Galiza
      Causa Obreira
      Ceivar
      CIG-Servizos
      CNT-Compostela
      Coletivo Nacionalista de Marin (CNM)
      Comités
      Conas Ceives
      C.S. Mádia Leva!
      C.S. Revira
      C.S. Sem Um Cam
      C.S. Xebra!
      Federación Rural Galega (Fruga)
      Frente Popular Galega (FPG)
      Fundaçom Artábria
      GalizaLivre
      Galiza Nova
      Isca!
      Liga Estudantil Galega (LEG)
      Mulheres Nacionalistas Galegas (MNG)
      Movemento pola Base (MpB)
      NÓS-Unidade Popular (Nós-up)
      Organizaçom para a Liberaçom Nacional (OLN)
      Rede Feminista Galega
      Siareiras Galegas
      Silveira

      Escrito ?s 16:50:21 nas castegorias: opinióm
      por SCMadiaLeva   , 569 palavras, 322 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution free blog software