Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Imagens do lume novo e da manifestaçom contra as touradas.

      Imagens do lume novo e da manifestaçom contra as touradas.

      25-06-13

      Mais um ano organizamos a festa do lume novo. Co cheiro a sardinhas à grelha foi-se achegando o pessoal até a fogueira. Mas o vento e o frio figerom que fosse ao acender o lume quando mais gente veu. Como noutros anos tivemos as pandereteiras tocando e dançando na praça e também houvo algumha carreira de sacos e outros jogos.

      Contudo este ano a festa veu marcada pola coincidência co processo judicial em Madrid contra os independentistas Edu, Teto, Antom e Maria que começava justo o dia 24. Nom puidemos esquecer em todo momento que lá estavam companheir@s cos que compartimos trabalhos e festas como a do domingo. E várias das solidárias e solidários fôrom a Madrid na madrugada para estares presentes no juízo do dia seguinte.

      Também várias companheiras e companheiros deslocarom-se pola tarde à Sárria para a manifestaçom contra as touradas. Cremos que este ano se fixo um trabalho muito bo desde a Plataforma, que embora ao boicote desde o concelho arrincando e tapando a propaganda, as diversas pressons e ao silenciamento em determinados médios, conseguiu fazer umha importante manifestaçom de dignidade frente a barbarie e o espanholismo. Agora toca seguir trabalhando para que o ano que vem nom voltem as touradas.

      Escrito ?s 13:04:43 nas castegorias: opinióm
      por SCMadiaLeva   , 203 palavras, 388 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          free blog software