Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Agradecimento às Brigadas Chairegas.

      Agradecimento às Brigadas Chairegas.

      23-01-14

      Afinais deste ano o nosso centro social recebeu o arquivo da histórica associaçom Brigadas Chairegas, que permanecerá no nosso local até que alguem recolha o facho ou decidam retomar a actividade. Este é o nosso comunicado de agradecimento ao seu trabalho e a esta cessom:

      Depois de muito pescudar pola contorna e também polo Pais, umha pessoa das Brigadas Chairegas, deu connosco por meio dum amigo comum.
      Este colectivo, de longa tradiçom na defesa da cultura, da ecologia, da história, da vida da Terra Cha, deixou aparcada a sua actividade por motivos pessoais, vitais, profissionais? das pessoas que as compunham. Mantiverom a chama acessa desde 1997 até 2004, mais ou menos.
      Este colectivo chegou a ter 600 pessoas, publicaçons, um livro polo menos (Os canteiros), protagonizou também um episódio nom isento de perseguiçom polas autoridades e caciques da bisbarra, como foi a defesa e reabilitaçom da torre de Caldaloba (na imagem), fixo muitas actividades com colégios da zona e mais cousas como consta na documentaçom...
      Em fim foi umha vida intensa a que tivo. Nós, Mádia-Leva!, temos a honra de ser depositárias do seu arquivo; Livro de Actas, Libvro de Sócias, carimbo e outros documentos. E témo-los nós à espera de que outra gente se anime e colha o relevo destas esforçadas luitadoras chairegas.
      A elas e eles o nosso agradecimento pola sua confiança em nós, que saberemos ser dignas depositárias desse arquivo e também a nossa tristura polo valeiro que deixam na defesa do nosso.

      Escrito ?s 13:34:15 nas castegorias: opinióm
      por SCMadiaLeva   , 243 palavras, 669 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution free blog software