8 de março

    Cursos 2018-2019

    Cineclube

    Novidades

    Revista Nº 32

    Defendamos o Minho

          Busca

        Magusto 21 de novembro.

        Magusto 21 de novembro.

        19-11-14

        MAGOSTO ASOCIATIVO 2014

        Os colectivos, centros sociais e associaçons usamos a rua com muita frequência, usamo-la para reivindicarmos cousas que queremos, para protestarmos por cousas que nom queremos, para manifestar-nos, para concentrar-nos? mas também sabemos que a rua serve e sempre serviu para o nosso lazer, para compartir, para conviver cos nossos vizinhos e vizinhas.
        Os colectivos, centros sociais e associaçons nom vivemos numha campa de vidro, estamos na rua e por esso queremos comparti-la, porque é nossa, de todas e todos.
        Noutro tempo a rua era um espaço de convívio, no que se falava, se jogava, se passeava, se trabalhava?mas o capitalismo feroz está empenhado com teimosia em quitar-nos também as ruas, mercantilizando-as e utilizando-as no seu benefício. A rua é também um espaço para exercermos a vizinhança como umha versom da solidariedade.
        Nós, estes colectivos, estamos a remendar e a tecer umha rede, a fortalecer esse tecido social, e que melhor jeito de faze-lo que cumha festa e se é umha festa tradicional e antiga muito melhor.
        A rua, este anaco de rua que é o Campo Castelo é um espaço de vinhos e tapas, afeiçom tam nossa, tam saudável, tam socializadora e por esso estamos aqui hoje, e por esso colaboram connosco todos estes bares (A Cova da Meiga, Chuché, Ho!Gruf, Manolo, Nevada, Non Quepo, O Figón, Tequila Twist, Tribeca, Vintage), aos que lhes ficamos muito agradecidos.
        Este singelo magusto deve-se, já que logo à colaboraçom destes estabelecementos e também ao trabalho intenso e desinteressado dos colectivos convocantes (Ateneo a Engranaxe, A Cova da Terra, O Carneiro Alado, Comités, Fapacel, Libera, Madia Leva!, Masa Crítica, Stop Desafiuzamentos, Vagalume).
        E mais nada, a gozar deste Magusto tardio.
        Que viva a festa!
        Veremo-nos nas ruas!

        Escrito ?s 19:06:57 nas castegorias: opinióm
        por SCMadiaLeva   , 285 palavras, 328 views     Chuza!

        Endereço de trackback para este post

        Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

        Ainda sem comentários

          madialeva.gz@gmail.com
          Rua Serra de Ancares 18 Horário De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30 CIF:G-27360825
            powered by b2evolution CMS