Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Comunicado do Mádia Leva! em relaçom a manifestaçom do 8 de fevereiro.

      Comunicado do Mádia Leva! em relaçom a manifestaçom do 8 de fevereiro.

      30-01-15

      Publicamos o comunicado em apoio a manifestaçom da Plataforma Queremos Galego do próximo 8 de fevereiro.

      O dia 8 de fevereiro sairemos mais umha vez em manifestaçom em Compostela na defesa do galego; ?POLAS FILHAS DOS NOSSOS FILHOS?.

      Resulta polo menos paradoxal ter que sair à rua na defesa do nosso idioma na nossa Terra.

      Nom se pode consentir que o governo galego, o PP porque é quem governa agora, mas também o PSOE polos concelhos onde governa, nom tenham umha postura firme e a favor da língua galega.

      É inaceitável que a RAG (Real Academia Galega), que deveria ser a máxima valedora da nossa língua, seja tam excessivamente prudente, por usar palavras amáveis, e admitir com derrotismo o final dramático, segundo palavras do seu Presidente, e irremediável do nosso idioma.

      É umha burla que a Fundación Camilo José Cela, resgatada com fundos públicos da sua má administraçom, convoque um concurso literário para obras em espanhol.

      É injusto e colonizador o Decreto polo que se reduce ou elimina o tempo de ensino em galego nas nossas aulas.

      Curiosa coincidência com aquele outro 8 F do 2009, no que a organizaçom galegófoba Galicia Bilingüe convocou umha manifestaçom em Compostela em defesa do espanhol co apoio do PP, UPD e Falange Española. Depois daquela manifestaçom a justiça espanhola desatou umha caça de bruxas contra cidadaos e cidadás da Galiza por contramanifestar-se. O ano passado depois de vários adiamentos, celebrou-se o juízo político contra 12 pessoas para as que se pediam 45 anos e mais as penas económicas. A sentença reduziu essa petiçom a 11 anos para 6 pessoas, pena totalmente injusta e desproporcionada, por defenderem o uso do galego na Galiza. Diante disto só nos fica berrar ?DEFENDER A LÍNGUA NOM É DELITO!!?.

      O nosso país, Galiza, está afeito a sofrer agressons, na sua soberania, na sua economia, na sua industria, na sua pesca, na sua gadaria, nas suas aldeas e paróquias, no seu jeito de viver e de sentir, na sua cultura, no seu idioma.

      Temos duas opçons, ou ficamos sentadas esperando a nossa fim como povo ou nos erguemos e colhemos o testemunho de todas as geraçons anteriores que luitarom para deixar-nos esta herdança que nom podemos nem devemos estragar; é a nossa obriga deixa-la e milhora-la às nossas filhas e aos seus filhos.

      Escrito ?s 18:00:42 nas castegorias: album
      por SCMadiaLeva   , 376 palavras, 430 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution