Associa-te

    Palestina livre

    LNB 24/25

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Dia 13 de abril. Palestra sobre a guerra em Donbass

      Dia 13 de abril. Palestra sobre a guerra em Donbass

      09-04-18

      Desde o dia 13 de março contamos no centro social coa exposiçom fotográfica sobre a guerra de Donbass. Esta regiom da Ucrania está sofrendo umha guerra que já vai para quatro anos que justo se cumpriram o 14 de abril. A associaçom Bagloe Delo (ato de bondade) é umha organizaçom sem ánimo de lucro que se dedica a labores humanitárias em Donbass. Maiormente a ajuda vai dirigida para crianças e hospitais

      Para conhecer mais sobre este tema organizamos umha palestra esta sexta-feira 13 de abril a partir das 20h30 na que intervirám:

      -Marina Bakhtina, presidenta da Asociación de Eslavos de Galicia
      -Roberto Mansilla Blanco, analítico IGADI

      A guerra esquecida

      Esta guerra esquecida na Europa começa no 2014 co golpe de Estado promovido e financiado pola OTAN e EUA que apoiou ao sector fascista. Logo começou a intervençom militar contra as Repúblicas Populares de Donetsk e Lugansk que se negarom a reconhecer o governo de Kiev. Esta ocupaçom militar do exército ucraniano e de forças paramilitares de extrema direita deixou mais de 10000 mortas e 20000 feridas só nos dous primeiros anos de guerra. A isto há que somar as despraçadas que superam o milhom de pessoas.

      Na versom ocidental, Rússia teria anexado ilegalmente a Crimeia. Ignoram que @s russ@s da Crimeia decidirom separar-se da Ucrania e reingressar na Rússia em parte para impedir ser atacada, como aconteceu com Donbass, pelos batalhons neonazis e as demais forças de Kiev. Boa parte do separatismo de Donbass está a favor dumha aproximaçom com a Rússia. . Existem inegáveis razons culturais e históricas para essa aproximaçom.
      Há também umha importante questom política e económica. A Ucrania estava frente a um dilema: ingressar na Uniom Europeia ou na Rússia. O entom presidente Viktor Yanukovich preferiu pedir um empréstimo à Rússia e nom ingressar na UE. Enquanto isso, principalmente em Kiev, havia o movimento Maidan, favorável ao ingresso da Ucrania na UE, que acabou derrubando a Yanukovich. Quando se consolidou o novo governo na Ucrania, começou o movimento separatista de Donbass.

      Ucrania e o avance do fascismo da mao da OTAN

      Coas forças paramilitares nazis transformadas em unidades militares regulares e com neonazis no poder, a Ucrania tornou-se umha meca do fascismo internacional. Os EUA/OTAN som hoje os principais aliados e mentores do terrorismo e do fascismo.

      O mérito de ter introduzido na legislaçom ucraniana o objetivo de entrar na OTAN é do presidente do parlamento Andriy Parubiy. Co-fundador em 1991 do Partido nacional-social ucraniano, segundo o modelo do Partido nacional-socialista de Adolf Hitler; chefe das formaçons paramilitares neonazis, usadas em 2014 no golpe da Praça Maidan, sob a direcçom dos EUA e da OTAN, e no massacre de Odessa; chefe do Conselho de Defesa e Segurança Nacional que, com o Batalhom Azov e outras unidades neonazis ataca os civis ucranianos de nacionalidade russa na parte oriental do país e efectua com esquadrons especiais espancamentos de militantes do Partido Comunista, devastando as suas sedes e queimando livros no perfeito estilo nazi.
      A Ucrania é assim transformada em ?berço? do renascido nazismo no coraçom da Europa. Para Kiev confluem neonazis de toda a Europa. Depois de treinados e postos à prova em açons militares contra os russos da Ucrania no Donbass, regressam aos seus paises.

      Colaboraçom

      Como sinalam numha entrevista o presidente da associaçom, Roman Demyan? Queremos que a gente que olhe cos seus próprios olhos o que ocorre e pergunte lá a quem queira? No Youtube pode-se olhar o documentário 5000 quilómetros sobre a viagem de 2014-15, em espanhol e em russo.
      Se queres apoiar económicamente pode fazer-se por PayPal a nome de Blagoe Delo, no correio blagoedelo2014@gmail.com ou no número de conta:

      ING Direct ES 20 1465 0350 21 1900269100
      Código BIC/SWIFT: INGDESMMXXX
      BLAGOEDELO G 87111894

      Escrito ?s 19:06:00 nas castegorias: album
      por SCMadiaLeva   , 604 palavras, 253 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution free blog software