Cursos 2017-2018

    Novidades

    Revista Nº 30

    Defendamos o Minho

          Busca

        Nom à Ordenança Mordaça

        Nom à Ordenança Mordaça

        28-05-18

        O Mádia Leva! aderiu a plataforma contra a proposta de Ordenança Cívica Municipal, que demos em chamar Ordenança Mordaça. Esta proposta do PSOE que é apoiada polo PP e Ciudadanos pretende criminalizar a protesta social, privatizar o espaço público , sancionar a mendicidade ou as mulheres que exercem a prostituiçom. Todo a base de multas económicas.
        A Plataforma apresentou-se a meados de março e soma mais de trinta colectivos nasce com o objectivo de exigir ao governo do PSOE a retirada da ordenança cívica. Defendemos a livre expressom na rua nos terrenos políticos, culturais e artístico ; a legitimidade da procura de ingressos económicos de modo alternativo ao mercado laboral (em alusom à proibiçom de actividades como o malabarismo ou a música ambulante), e vincamos na importáncia de manter o espaço público como espaço de convívio, jogo e lazer.
        Querem em Lugo lograr a invisibilizaçom da pobreza e a censura dos movimentos populares contestatários através de multas e violência policial .É assiim que a polícia local terá potestade para impor sançons administrativas que nom passarám por nenhum tribunal ; e, como nom podia ser de outra maneira, perseguirá com amparo legal a colada de cartazes e colantes, a realizaçom de murais ou o reparto de propaganda política sem permisso.

        Nom imos tolerar este novo ataque as nossas liberdades! Abaixo a ordenança mordaça!

        Escrito ?s 19:08:00 nas castegorias: album
        por SCMadiaLeva   , 219 palavras, 247 views     Chuza!

        Endereço de trackback para este post

        Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

        Ainda sem comentários

          madialeva.gz@gmail.com
          Rua Serra de Ancares 18 Horário De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30 CIF:G-27360825
            powered by b2evolution