Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Nom à Ordenança Mordaça

      Nom à Ordenança Mordaça

      28-05-18

      O Mádia Leva! aderiu a plataforma contra a proposta de Ordenança Cívica Municipal, que demos em chamar Ordenança Mordaça. Esta proposta do PSOE que é apoiada polo PP e Ciudadanos pretende criminalizar a protesta social, privatizar o espaço público , sancionar a mendicidade ou as mulheres que exercem a prostituiçom. Todo a base de multas económicas.
      A Plataforma apresentou-se a meados de março e soma mais de trinta colectivos nasce com o objectivo de exigir ao governo do PSOE a retirada da ordenança cívica. Defendemos a livre expressom na rua nos terrenos políticos, culturais e artístico ; a legitimidade da procura de ingressos económicos de modo alternativo ao mercado laboral (em alusom à proibiçom de actividades como o malabarismo ou a música ambulante), e vincamos na importáncia de manter o espaço público como espaço de convívio, jogo e lazer.
      Querem em Lugo lograr a invisibilizaçom da pobreza e a censura dos movimentos populares contestatários através de multas e violência policial .É assiim que a polícia local terá potestade para impor sançons administrativas que nom passarám por nenhum tribunal ; e, como nom podia ser de outra maneira, perseguirá com amparo legal a colada de cartazes e colantes, a realizaçom de murais ou o reparto de propaganda política sem permisso.

      Nom imos tolerar este novo ataque as nossas liberdades! Abaixo a ordenança mordaça!

      Escrito ?s 19:08:00 nas castegorias: album
      por SCMadiaLeva   , 219 palavras, 362 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution