Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Cineclube: Panteras Negras

      Cineclube: Panteras Negras

      09-12-19

      Esta sexta-feira 13 de dezembro última das projeçons do ciclo NegrX co filme Panteras Negras. Às 21h30 no centro social.
      Depois do filme, e para celebrar este ?fim do ciclo?, após a homenagem a Agnès Varda pincharemos música negra, (soul, R&B...) e em vinilo, para aquecer o corpo e combater o frio invernal luguês.

      Panteras negras

      É o ano 68 e Huey P. Newton, um dos fundadores do partido Panteras Negras, éjulgado polo assassinato dum polícia. Na contorna do Tribunal em Oakland, Califórnia, reúnem-se milhares de militantes do partido, vindos de todos os cantos do país, para pedir a absoluçom do revolucionário negro. Agnès Varda percorre as concentraçons e as manifestaçons entrevistando aos militantes anónimos e às líderes políticas como Kathleen Cleaver, recolhendo as intervençons de oradores do partido como Stokely Carmichael, ou o testemunho do próprio Huey na cadeia. Ao mesmo tempo, a voz em off de Agnès Varda conduze o fio narrativo do documental achegando-nos, em pouco menos de 30 minutos, as possiçons políticas, mas também as raíces culturais e sociais do poder negro, expressada nas cançons, nos gestos, e na estética dos seus militantes, sem esconder em nenhum momento a sua simpatia polo partido dos Panteras Negras.
      Agnès Varda foi umha das percusoras do movimento da Nouvelle Vague francesa, e o seu cinema radical e feminista abriu o caminho para várias geraçons de cineastas. No cineclube Mádia Leva, temos projetado a magnífica ?Sem teito nem lei?, e nom desaproveitaremos a ocassom para programar mais pérolas da sua extensa obra.

      Escrito ?s 20:03:00 nas castegorias: album
      por SCMadiaLeva   , 249 palavras, 165 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution