Associa-te

    Palestina livre

    LNB 23/24

    Outro Garañón...

    Apoia-nos

    Audios

    Revista A Malha Nº 2

    Revista A Malha Nº 1

        Busca

      Carvalho Calero para 2021

      Carvalho Calero para 2021

      23-04-20

      No Mádia Leva! apresentamos junto outros treze coletivos do reintegracionismo de base à reivindicaçom de adiar o Dia das Letras para Carvalho Calero para o 2021. Eis o comunicado

      Carvalho Calero para 2021

      Os coletivos e centro sociais abaixo assinados, após mais de umha década de reclamaçons procedentes de diversas entidades culturais de base para que a Real Academia Galega dedicasse um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero. vimos a oportunidade de aprofundar na socializaçom da sua figura e da sua obra neste 2020, ao asumir a RAG, por fim, a homenagem que o povo galego deve a um dos seus grandes filhos.

      Com a atual situaçom da crise sanitária provocada pola Covid19, a RAG decidiu adiar a homenagem para 31 de outubro.

      Queremos manifestar a nossa oposiçom a esta decisom, porque nessas datas é praticamente impossível garantir que a figura de Carvalho Calero seja trabalhada e divulgada como deveria ser.

      Por exemplo, achamos que com esta mudança de data nom estaria garantido, no caso do ensino, que é umha das áreas em que mais se trabalha a pessoa homenageada no Dia das Letras com toda a programaçom que leva associada. Sendo a começos do ano letivo e tendo que recuperar parte do currículo sem desenvolver nestes meses, semelha que a presença do autor seria testemunhal.

      Aliás a data escolhida coincide com a celebraçom do Samain, tradiçom na qual o tecido associativo levamos anos trabalhando na sua recuperaçom.

      Tampouco está garantido que nessa data seja possível nengum tipo de mobilizaçom. Nom imaginamos um Dia das Letras sem a reivindicaçom na rua da defesa do nosso idioma ou sem as muitas atividades culturais que se desenvolvem por todo o País.

      O papel da cultura de base e do reintegracionismo foi , é e será fundamental na divulgaçom de Carvalho Calero. Sabemos que foi negado durante anos pola RAG, só polo facto de ser reintegracionista. Por isso aguardamos que seja escuitada a demanda de adiar para 2021 esta merecida homenagem, que cada vez conta com mais adesons, incluídas as entidades abaixo assinadas.

      Faga o que figer a RAG finalmente, Carvalho continuará a ser lembrado e reivindicado. Continuaremos a difundir a obra de um dos grandes da nossa história contemporánea e destacado teórico do reintegracionismo lingüístico.

      Galiza, 23 de abril de 2020

      Associaçom de Estudos Galegos

      BRIGA

      Coletivo Terra (Eume)

      CS A Gentalha do Pichel (Compostela)

      CS A Revolta (Vigo)

      CS Gomes Gaioso (Corunha)

      CS Fuscalho (Baixo Minho)

      CS Madia Leva (Lugo)

      CS O Quilombo (Ponte Vedra)

      Escolas de Ensino em Galego Semente

      Fundaçom Artábria (Trasancos)

      Local Social Faisca (Vigo)

      SCD Condado (Condado)

      Escrito ?s 13:51:00 nas castegorias: album
      por SCMadiaLeva   , 423 palavras, 149 views     Chuza!

      Endereço de trackback para este post

      Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

      Ainda sem comentários

        madialeva.gz@gmail.com
        Rua Serra de Ancares 18
        Horário
        De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
        CIF:G-27360825
          powered by b2evolution