Cursos 2020-2021

    Apoia-nos

    Revista A Malha Nº 1

    Defendamos o Minho

          Busca

        Manifestaçom nacional. Todas frente a Jaro.

        Manifestaçom nacional. Todas frente a Jaro.

        14-10-20

        Vimos de assinar junto com outras organizaçons e coletivos o Manifesto Muro Cidadão contra a Repressom

        As organizaçons abaixo assinadas, perante o juízo político que terá lugar na Audiência Nacional espanhola nos próximos dias 19, 20 e 21 de outubro contra 12 independentistas galegas e galegos, manifestamos:

        1. Que este juízo é um atentado contra o direito de associaçom política e a liberdade de opiniom e expressom do povo galego. A pretensom de encarcerar doze pessoas com condenas que vam de 4 a 12 anos de prisom e ilegalizar ou dissolver Causa Galiza e Ceivar ?ambas com umha atividade pública e legal contrastadas?, é um ataque sem precedentes na Galiza à democracia e ao pluralismo político.

        2. Que, de sairem adiante, as ilegalizaçons criariam um gravíssimo precedente jurídico que, no futuro, poderia ser de aplicaçom a qualquer tentativa de organizaçom da política independentista ou da solidariedade frente à repressom.

        3. Que opinamos que toda pessoa e organizaçom que se considere democrata deve situar-se publicamente frente a esta montagem policial, política e judicial.

        4. Que exigimos o arquivo imediato da causa, a cessaçom imediata deste tipo de operativos contra o independentismo galego, e um marco real de liberdades democráticas e direitos civis que possibilite o seu exercício pleno. Trabalhar pola independência da Galiza, defender os direitos das independentistas presas e presos ou rememorar episódios da nossa história nacional nom pode ser nunca considerado delito.

        5. Que, por último, apelamos à sociedade galega e aos agentes e coletivos sociais, sindicais e políticos que a vertebram a levantar um muro de solidariedade e denúncia frente a este juízo político que atenta contra os direitos civis e as liberdades democráticas de todas e todos.

        Na Galiza, em 12 de outubro de 2020

        Mais informaçom sobre a campanha aqui

        Escrito ?s 18:49:00 nas castegorias: album
        por SCMadiaLeva   , 281 palavras, 23 views     Chuza!

        Endereço de trackback para este post

        Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

        Ainda sem comentários

          madialeva.gz@gmail.com
          Rua Serra de Ancares 18 Horário De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30 CIF:G-27360825
            powered by b2evolution free blog software