Associa-te

    Apoia-nos

    Outro Garañón...

    LNB 21/22

    Revista A Malha Nº 1

          Busca

        Projeçom sobre o Donbass.

        Projeçom sobre o Donbass.

        21-03-22

        Esta quinta-feira dia 24 de março às 20h00 temos projeçom e debate posterior.

        Anne-Laure Bonnel, repórter de guerra francesa que estivo na Ucrania desde 2015, di: "Lamento surpreender a todas, nom tenho umha posiçom política, nom defendo a Putin,mas é o governo ucraniano o que está bombardeando à populaçom ucraniana de fala russa em Donbass neste momento e leva sucedendo durante 8 anos, tenho videos para demostra-lo!" .

        A guerra nom começou agora. Já no 2018 no centro social organizamos umha exposiçom fotográfica e umha palestra sobre a guerra de Donbass. No leste da Ucrania levam sofrendo umha guerra desde 2014. Nesse ano houvo um golpe de Estado promovido e financiado pola OTAN e EUA que apoiou ao sector fascista. Depois começou a intervençom militar contra as Repúblicas Populares de Donetsk e Lugansk que se negarom a reconhecer o governo de Kiev. Esta ocupaçom militar do exército ucraniano e de forças paramilitares de extrema direita deixou mais de 10000 mortas e 20000 feridas só nos dous primeiros anos de guerra. A isto há que somar as despraçadas que superam o milhom de pessoas.

        Coas forças paramilitares nazis transformadas em unidades militares regulares e com neonazis no poder, a Ucrania tornou-se umha meca do fascismo internacional. Eles tenhem como principais aliados a EUA/OTAN.

        Escrito ?s 20:26:00 nas castegorias: album
        por SCMadiaLeva   , 204 palavras, 140 views     Chuza!

        Endereço de trackback para este post

        Trackback URL (clique direito e copie atalho/localização do link)

        Ainda sem comentários

          madialeva.gz@gmail.com
          Rua Serra de Ancares 18
          Horário
          De segundas-feiras (luns) a sextas-feiras (venres) de 19h30 a 22h30
          CIF:G-27360825
            free blog software